Nyt jopa suorahiuksiset suomalaisnaiset hurahtivat hehkutettuun curly girl -metodiin – katso kuvat yhdeksästä tosielämän kiharamullistukses...

Nyt jopa suorahiuksiset suomalaisnaiset hurahtivat hehkutettuun curly girl -metodiin – katso kuvat yhdeksästä tosielämän kiharamullistukses...

Annikan suorat hiukset kihartuivat kahdessa kuukaudessa korkkiruuviksi hiustenhoitometodin avulla. Kuva: Annika Ollila

Moni suorahiuksinen on löytänyt tukastaan salakiharan, kun hiusta on ryhdytty hoitamaan sille parhaalla tavalla. Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

essi87 kirjoitti:
Mun hiukset on aina olleet tällaiset ilman mitään kikkoja ja ihan töissä olen puku päällä näillä hiuksilla. Ärsyttäviä nää kommentit, että ei muka ole huolitellun näköinen, jos on luonnostaan kiharat hiukset.

Luonnostaan kihara ja tekemällä tehty sotkukasa ovat kaksi eri asiaa. En ole nähnyt mainitsemaasi luonnonkiharan arvostelua. Pidätkö itse huolitellun näköisenä noista kuvista esim. lyhyttä tummaa tukkaa, jossa hiukset näyttävät vain harjaamattomilta ilman mitään kiharaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mies

Vierailija kirjoitti:
Näin ei sais tietenkään sanoa, mutta useimmilla nuo hiukset näyttävät vaan klähmäsiltä ja sotkusilta, joita tekis mieli kammata. Vähän naurattaakin, kun puhutaan kiharoista, kun hiukset on vaan sotkuset. Silti jokainen saa pitää hiuksensa juuri sellaisena kuin haluaa. Pianhan tämäkin trendi menee ohi...

Suorat hiukset naisilla ovat usein pirun tylsän näköiset. Pienet laineet hiuksissa tekevät naisesta naisellisemman.

Terveisiä NY:sta

Kerrassaan kamalia kaikki. Suomalaisnaisten olemus ei ole amerikkalaisen viimeistelty,joten nuo ”kiharat” tekevät heidät tavallista sotkuisemman näköisiksi. Unohtakaa,tytöt,tämä trendi,ei ole teidän juttu.

ex-blondi

niin että onko tässä nyt yhdenkerran stailaus vai pysyvä muutos? mulla ainakin kiharat häipyy hyvä kun iltaan asti kestää... ja onko tämä käsittely jonka saa vain kampaamoista?

Vierailija

ex-blondi kirjoitti:
niin että onko tässä nyt yhdenkerran stailaus vai pysyvä muutos? mulla ainakin kiharat häipyy hyvä kun iltaan asti kestää... ja onko tämä käsittely jonka saa vain kampaamoista?

Ihan kotiin ostetaan marketista sopivat tuotteet. Itellä Cittarista ja K-Marketista. Ja pysyy niin kauan kun pesee ja käyttää näitä shampoita/hoitoaineita/geelejä.

Happamia sanoi kettu

Onpas kitkeriä kommentteja. Monen sielu kaipaisi näköjään Curly soul -metodia, jossa mieltä hellitään ja hoivataan, jotta ulos pääsisi kauniimpia asioita kuin takkukasaa. Valitettavasti monella on jäänyt nämä hoidot tekemättä, ja lopputulos näyttää ja kuulostaa rumalta.

Kauniilta muutokset näyttivät.

tönkö

Jo yli 30  vuotta sitten kampaaja sanoi minulle, että hentoja luonnonkiharoitani ei saa pesun jälkeen kuivata kuivaajalla, vaan vain pyyhkeellä painellaan kuiviksi ja jätetään pyyhkeen sisään kuivumaan. Ei laiteta rankkoja hiustenkäsittelyaineita ja pestään mahdollisimman harvoin shampoolla. Vedellä voi huuhdella hiet pois lenkin jälkeen. Eli ei mitään uutta auringon alla! Se on sitten makuasia, kumpi näyttää paremmalta, salaman n*ssima uuniluuta vai siististi sileäksi kammattu.

Vierailija

”Jonnan” hiukset ovat upeat suorina ja föönattuina. ”Kiharina” hiukset ja koko nainen näyttää siltä kuin alla olis kolmen päivän festarit telttamajoituksella.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat