Artikkelista: Kaija Koo: "Varaudun siihenkin, että elän loppuelämäni yksin"

Kommentit (2)

Vierailija

Kaija Koo on aivan ehdottomasti parhaita artistejamme, joten todella kiinnostavaa lukea juttu, kunhan lehden saan käsiini.

Nyt olen vain tämän pienen tekstipätkän varassa, mutta havahduin jälleen, että hei, onko ihan oikeasti vielä 2010-luvulla Suomessa näitä naisia, jotka eivät tiedä raha-asioista tuon taivaallista? Jos on ehtinyt lähes viisikymppiseksi eikä tiedä, mikä on korko tai miten laskuja maksetaan, sanoisin, että olisi pikkuisen kiire jo hipelöidä todellisuutta. Mitään korkeampaa matikkaa ei näissä yksinkertaisissa toimituksissa tarvita. Ehkäpä se olikin tämän tarinan opetus.

Naimattomat, yksinhuoltajat ja muut yhden aikuisen taloudet saavat jatkossakin minulta entistä enemmän arvostusta, sillä he eivät voi sälyttää asuntolainaneuvottelua, viitekoron vaihtamista, laskunmaksua ja muita käytännön elämän asioita parisuhteen toiselle osapuolelle.

Vierailija

Luin Kaija Koon haastattelun lehdestä ja on kuin olisin lukenut omia tuntemuksiani pitkähkön liiton päättymisestä eroon.
Minäkin tunsin etten ollut oma itseni suhteessani ja toki itsekin mietin ratkaisua tehdessäni kuinka selviän lapsen kanssa ja arkielämässäni yksin. Nyt kun erosta on kulunut muutama vuosi olen huomannut että olen vain mennyt vaikeiden (ja uusienkin ) asioiden läpi välillä itkeä pillitäen ja välillä hammasta purren ja kiroillen. Ja selvinnyt. Tämän eroprosessin jälkeen tunnen olevani paljon aidompi ihminen kuin ennen ja olen jopa "murkulleni" enemmän ja aidommin läsnä.

Lisäksi olen syntynyt samana päivänä kuin Kaija Koo tosin pari vuotta myöhemmin, joten senkin vuoksi tunsin "sielujen sympatiaa .
Ihailen myös Kaijan uusien biisien rohkeita sanoituksia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat