Hain vaihtoon!

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Tänään päättyi yliopiston vaihto-opiskelupaikkojen täydennyshaku, ja uskalsin hakea! Vietän ensi syksyn mitä luultavammin Wienissä!

Olen pohtinut vaihtoon lähtemistä jo vuoden verran, mutta lopullisen päätöksen tekeminen jäi viime tippaan. Olen innoissani, mutta myös hieman jännittynyt. Mietin, kuinka selviän opinnoista vieraalla kielellä ja kuinka sopeudun uuteen maahan.

Lisäksi tuntuu kamalalta jättää poikaystävä tänne. No, onneksi sinne lentää parissa tunnissa. Onko muilla kokemuksia, miten parisuhde kestää vaihto-opiskelun?

Kommentit (3)

Vierailija

Valitettavasti täytyy sanoa, että mun parisuhde ei kestänyt... Tosin olimme seurustelleet vasta pari kuukautta, eli kovin vakaalla pohjalla ei oltu. Sen sijaan samassa reissussa olleen kaverini suhde kyllä kesti, ja nykyään ovat naimisissa.:)

Luulen, että suhde kestää jos tahtoa on kummallakin. Kannattaa jo etukäteen sopia joku aika, milloin poikaystäväsi tulee käymään. Sen odottaminen antaa kummasti tsemppiä, jos ikävä iskee.

Kepa
Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Minä olen reilun kuukauden päästä lähdössä jenkkeihin vaihtoon, Californiaan tarkemmin sanottuna ja odotan kyllä kovasti! Usko on myös vahva siihen, että oma parisuhde 4kk reissuni kestää, katsellaan sitä siis joulukuussa kun palaan, juuri sopivasti joulupöydän ääreen! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat