Jenni Alexandrovan 1400 euron laukku herätti närää somessa: ”Käytän palkkani, mihin haluan”

Jenni Alexandrovan 1400 euron laukku herätti närää somessa: ”Käytän palkkani, mihin haluan”

Jenni Alexandrova palkitsee itsensä isommista työprojekteista merkkilaukulla. Kuva: Juha Salminen

Taukoskumppa-podcastissa Jenni Alexandrova ja Hanna Kinnunen paljastuvat laukkuhamstraajiksi.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (18)

Penttih

Ehdottomasti kannattaa hankkia asioita jotka tekevät onnelliseksi! Eikä tuo 1400€ ole edes mikään ”kallis”. Kysykää vaikka kelloharrastajilta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ärsyttävä tyrkky

Öööö...miks täytyy leveillä? Tääkinhä vaa hakee huomioo et joo mul o kallis laukku ja hyväksyntää jota ei saanu. On mullakin kalliita tavaroita mut se ei muille kuulu enkä niitä esittele somessa.

S-k.l

Säästämällä niihin kymmeniin nyt jo käyttökelvottomiin nuhjaantuneisiin halpislaukkuihin käytetyn rahan olisin varmasti onnellisempi kalliin mutta ah niin ihanan, ajattoman ja kestävän laukun omistaja.

En tunne kateutta

Omalla rahalla saa ostaa mitä haluaa. Itselläni ei ole varaa kalliiseen laukkuun, silti saan hyvää mieltä itsellenikin kun voin katsoa toisten kauniita asioita.

Vierailija

Mulla menee vähintään saman verran joka kuukausi (!!) hevosharrastukseen. Jokainen saa käyttää itse tienatut rahansa sellaisiin asioihin, jotka tuntuu oikealta ja hyvältä :)

Vierailija

Saahan sitä käyttää rahansa mihin vaan, mutta on aika junttia murista jostain merkkilaukun ostamisen reaktioista. Merkkilaukutkin ovat loppujen lopuksi sarjatuotettuja kulutustuotteita isolla katteella. Samalla hinnalla saisi jo mittatilausvaatteen, mitä pidän arvokkaampana.

Vierailija

Tämä on se sama toimittaja, joka lomaillessaan nosti hirveän haloon kun hotellin uima- altaalle ei tarjoiltu viiniä lasisissa viinilaseissa, vaan muovisissa. Nosti siitä kauhean rähäkän ja haukkui hotellin palvelut. Kyltti oli allasbaarissa, että nimenomaan turvallisuussyistä ei lasisia pulloja, eikä laseja saa viedä allasalueelle, ihan sen takia, ettei tule lasinsiruja jos sattuu pullo/lasi hajoamaan. Sitä tämä julkkis- torvelo ei millään tajunnut xD Oli kuulemma ollut ihan pöyristynyt tyyliin; ettekö te tiedä kuka minä olen :D Suuret luulot on naisella itsestään, eikä ole edes mitenkään valovoimainen tai karismaattinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on se sama toimittaja, joka lomaillessaan nosti hirveän haloon kun hotellin uima- altaalle ei tarjoiltu viiniä lasisissa viinilaseissa, vaan muovisissa. Nosti siitä kauhean rähäkän ja haukkui hotellin palvelut. Kyltti oli allasbaarissa, että nimenomaan turvallisuussyistä ei lasisia pulloja, eikä laseja saa viedä allasalueelle, ihan sen takia, ettei tule lasinsiruja jos sattuu pullo/lasi hajoamaan. Sitä tämä julkkis- torvelo ei millään tajunnut xD Oli kuulemma ollut ihan pöyristynyt tyyliin; ettekö te tiedä kuka minä olen :D Suuret luulot on naisella itsestään, eikä ole edes mitenkään valovoimainen tai karismaattinen.

...eikä tuo 1400€ ole laukusta edes paljon. Netti Forssellilla on kalliita, tyylikkäitä laukkuja. Metti on myös kauniimpi ja tyylikkäämpi, omaa hyvät tavat, eikä pidä turhaa melua itsestään. Alexandrova saa ihan rauhassa luulla, että häntä kadehditaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Korjaan, ei saanut edes muovilasissa viiniä altaalle. vesipulloon joutui 38-vuotias prinsessa tyytymään. Hänen mielestään säännöt on tehty rikottavaksi, sillä ei ole ilmeisesti mitään väliä, jos esim. työntekijä saa sääntöjen rikkomisesta potkut.

Vierailija

Kiva että jollakin on varaa laittaa johonkin turhakkeeseen tuollainen summa. Itse ollut työelämässä jo yli kolkyt vuotta ja juurikin tuon verran jää käteen kuussa verojen jälkeen.

Kirkonkello

Kalliiseen laukkuun on nyt viisainta hankkia rehellisellä työllä lisää rahaa. Jos on miljonääri sama kai on mitä ostaa mihin hintaan, muuten en ostaisi sen hintaista laukkua. Yleensä kuka noita laukkuja seuraa minkä näköinen ja tietää hintaa muuten kuin netissä julkaisemalla. S-marketin paperilaukut parhaita. Kun kyllästyy voi vaikka käyttää askarteluun.

Vierailija

..ja samaa lyyliä pänni se, ettei saanut käyttää bisnesluokan vessaa lentokoneessa. HÄNEN nimenomaan olisi kuulunut päästä kuselle bisnekseen, vaikka lentolippuaan ei ollut sinne ostanut. Uskomaton minäminäminä- aikuispissis :D

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat