Imettäminen ihanaa

Vierailija

Mitenkäs se oikein on sen imettämisen laita. Kun tuolla joku imettää kolmi vuotiasta.
Eikös sellainen iso lapsi kieroudu seksuaalisesti kun on monta kertaa päivässä lutkuttamassa? Ja miksi lutkuttamassa tissiä?

Sanokaa nyt äidit, kun olen kuullut että äiti voi saada lasta imettäessään orgasmin? Sekö on syynä lapsen pitkään imettämiseen?
Kuulemma imettäminen on ihanaa!

Kommentit (4)

Vierailija

Ilmeisesti olet mies.
Imettäminen on sen vuoksi ihanaa, kun saa pitää vauvaansa sylissä ja hän saa ruokaa ja tulee tyytyväiseksi. Itsekin saa istahtaa hetkeksi. Orkkuja ei siinä kyllä ajattele, mutta alkutotuttelun jälkeen se ei satu, mutta ei se mitään seksin korviketta todellakaaan ole. Se on helppoa ruuanlaittoa!
Kolmivuotiasta voi imettää, muistan äitini kertoneen 50-luvulta lapsesta, joka juoksi kesken leikin sisälle pyytämään tissiä, siinä ehkä menee raja; perunankeittoon silloin.

Vierailija

Voi ei! Tämä kuulostaa aika kummalliselta! Mihin tää suomalainen lastenhoitokulttuuri on menossa? Ei saa imettää rauhassa, ei saa hoitaa lapsia kotona, ei saa nukkua perhepedissä. Miksi luonnonmukainen lastenhoito herättää niin paljon ärsytystä?

Vierailija

Siksi koska sitä kadehditaan; itse ei lapsena ole saanut vanhempien huomiota, tai nyt ei itse jaksa/älyä tehdä niin tai sitten ei ole edes itsellä lapsia, joita voisi hoitaa ja imettää.

Vierailija

Saattaa olla paljolti kiinni äidin suhtautumisesta pienokaiseensa miten sitten oma lapsi ja äiti ylipäätään tulevat myöhemmin toimeen keskenään ja miten aikuiseksi kasvanut lapsi suhtautuu muihin ihmisiin. Tuollainen kouluikään imettäminen luo seksuaalisen poikkeavuuden merkkejä lapseen, samoin kuin äidin omaan seksuaaliseen käyttäytymiseen.

Miten ihmeessä aina ollaan kadehtimisessa kun jonkun ihmisen mielipide ei miellytä?

Tunnen tapauksia, joissa teinu-ikään kasvanut nuori tuli agressiiviseksi. Nuori rikkoi ja paiskoi kaiken, mitä asunnossa oli pitkin seiniä. Ei taida kuullostaa harvinaiselta.

Lapsi joutui sitten terapiaan, niin ettei saanut tavata äitiä hyvin pitkään aikaan.
Nyt aikuisiässä lapsen ja äidin suhde on täysin katkennut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat