Artikkelista: Tähtikiekkoilijan ex-vaimo: "Suhteestamme puuttui intohimo"

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi Että sikäli Petra... Luuletko tosiaan, että "arki" ei tule uuden miehen kanssa tasan tarkkaan samalla tavalla, kuin Samin kanssa? Onhan se helppo puhua intohimosta vuoden jälkeen... Jos tälle tielle lähdet, niin loputon suo on edessäsi.

Vierailija

Nostan hattua niille jotka eivät julkisesti kerro mikä oli eron syy. Usein se on tuo arjen tulo, intohimon puute ym mutta pitääkö sitä kailottaa kaikille. Uskomattoman typerää.

Vierailija

Aloin lukea tätä juttua suurella epäilyllä ja pessimistisenä mutta yllätyin positiivisesti: Petra olikin ihan järkevä ja asiallinen ihminen. Hän löysi syytä avioliittonsa päättymiseen sekä itsestään että parisuhteestaan yleensä. Kannen provosoiva teksti antoi täysin väärän kuvan jutusta. Hienoa, että hän on löytänyt uuden vaihteen elämäänsä eikä ole silti polttanut siltoja takanaan ja jaksaa uskoa huomiseen. Onnea matkaan Petra! Tulevaisuus tuo uusia haasteita mukanaa mutta ne käsitellään sitten aikanaan!

Vierailija

No voi hyvänen aika miten typerä kommentti. Mikä ihmeen glooria siitä tule ettei kerro eronsa syytä? Petralla oli oikein hyvä syy antaa tämä haastattelu sillä kaikenmaailman juorut ovat velloneet jo pitkään heidän ympärillään. Jos itse olisin ollut tuossa tilanteessa kun aikoinaan erosin niin ehdottomasti olisin halunnut katkaista jutuilta ja juoruilta siivet. Minusta tämä oli erittäin hyvä ja rehellinen haastattelu.

Vierailija

Jep sama juttu - kannen otsikon perusteella sain aivan väärän käsityksen. Aloin myöskin lueskelemaan ajatuksella, että miltähän mahtaa ex-miehestä tuntua lukea näitä juttuja. Mutta luettuani jutun olin useasta asiasta ihan samoilla linjoilla kuin Petra Kapanen. Myös itse eronneena, koen että, lapseni eivät olisi todennäköisesti koskaan tutustuneet isäänsä kuten nyt eron myötä. Niin kauan kun hoidin "kaikki" arkiasiat, heidän isänsä huiteli maailmalla (ennen kaikkea töissä, mutta kyllä siihen muutakin mahtui...) Eron jälkeen hän tajusi, että nyt on vaan pakko olla itse läsnä ja otettava vastuuta. Eli lapset saivat aivan uudenlaisen kontaktin isäänsä. (Petra Kapanen siis kertoi myös että lapset ja Sami oikeastaan vasta nyt tutustuvat kunnolla toisiinsa). Samalla tavalla olen pohtinut suhdetta nuorempaan mieheen. Moni kysyy, mitä jos hän haluaakin myöhemmin lapsia tai miettii kauanko suhde kestää... Ihan samahan tilanne on muutenkin, oli ikä mikä tahansa. Mielestäni pitää olla onnellinen NYT. Aina voi tulla sitä tai tätä... Suhde kestää niin kauan kun molemmilla on hyvä olla. Miksi ei voi olla onnellinen viidestä vuodesta, kahdesta vuodesta tai vaikka lyhyemmästäkin ajasta? Miksi pitäisi luvata ikuisuuksia - ei siitä ole koskaan takeita, oltiin samanikäisiä tai eri-ikäisiä... Eli tsemppiä Petralle, kuten myös Samillekin! Jokainen on vastuussa OMASTA onnellisuudestaan ja joskus se vaatii rohkeita ratkaisuja! Kannen otsikointi oli mielestäni aika ikävä valinta - se oli mitä todennäköisimmin jonkun muun kuin Petra Kapasen valinta ja tarkoitushakuisen provosoiva, ilkeämielinenkin (terveiset vaan toimitukselle...)

Vierailija

Rehellisesti sanottuna kadehdin Petraa, kun luin hänen ja Samin yhteishaastattelun vuonna 2008. Ajattelin, että olisimmepa mekin mieheni kanssa tuollainen pari, toisilleen luotu. Olin aivan halolla päähän lyöty, kun kuulin heidän erostaan! Oliko yhteishaastattelu teatteria vai voiko kaikki kääntyä päälaelleen noin pian? Kertokaa!

Vierailija

Minua hämmästyttää, että kukaan ei tunnu ajattelevan sitä, että tässä on neljän lapsen koti hajonnut. Arkihan tulee eteen jokaisessa suhteessa ennemmin tai myöhemmin. Kun ei kerran puolisoiden ristiriidat olleet mitään seuraavista eli päihteiden väärinkäyttö, henkinen tai fyysinen väkivalta tai persoonallisuushäiriö, olisi avioliitto ollut pelastettavissa.

On päivänselvää, että intohimo on 18 vuodessa hiipunut, mutta sitä voi vielä puhaltaa henkiin, jos tahtoa riittää. Tuntuu, että kaikille on tärkeintä saada maksimaalinen nautinto elämästä, esim. lasten onni jää kirkkaasti oman onnen taakse.

Vierailija

Kun yhdessa elaa pitkaan toisen ihmisen kanssa, niin tulee vaistamatta eteen sellaisia elamaan kuuluvia asioita, kuten stressi, masennus, turhautuminen, huonot tyotilanteet jne. Samalla lailla kuin kaikkia positiivisia asioitakin. Vuosien aikana asiat kiikkuu ylos ja alas ja taas ylos. Rakkaus ja kunnioitus on tarkeinta, intohimo tulee ja menee. Jos ei noita vaiheita jaksa katsella yhdessa, niin edessa on kylla vaistamatta aina uuden haku. Elama on vain sellaista, etta valilla on hiljaista ja valilla menee kovaa.

Vierailija

Uskon että eron oikeaa syytä ei kaikille toitoteta tässäkään artikkelissa, tämän ikäinen osaa jo kauniisti asiat sepustaa lehdelle. Katsotaan nyt kuinka kauan tätä kestää.. väistämättä arki on edessa kuten meillä kaikilla

Vierailija

Olen samaa mieltä että eron syitä ei tarvi kailottaa kellekkään. Itse erottaessamme sovimme ettei syistä puhuta koska ne ei kellekkään kuulu ja näin on toimittu.

Vierailija

Vähän noloa kertoa, että intohimo suhteesta oli kadonnut. On meinaan yksityisasia. Ei minua ainakaan miehenä huvittaisi lehdestä lukea, että vaimo ei ollut enää kiinnostunut "sillai".

Vierailija

Kyllä on täällä taas niitä kateellisia ja pahansuopia, jotka eivät soisi toiselle uutta rakkautta ja onnea! Pitäkää te vain ne väljähtyneet liittonne ja antakaan muiden elää. Se pelaa, joka ei pelkää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat