Kommentit (5)

Maija

Täsmälleen samaa mieltä! Nuorisokin tuunaa mummopyöriä uuteen uskoon: itse asiassa mikään muu ei kelpaakaan kuin retropyörä - enkä tarkoita nyt pelkästään Jopoja.

PMN

Niin, kyllä siinä pyöränostajan täytyy olla myös rehellinen itselleen, että mitä oikeasti tulee ajamaan, eikä ostaa pyörää sen mukaan mitä mahdollisesti sillä voisi tehdä. Harrastusvälineet hankitaan harrastuksen mukaan...
Minulla on esim. maastopyörä ihan vain maastopyöräilyä varten ja erikseen sitten se jokapaikan kulkine.

Liisa

Kukin polkee tavallaan. Pääasia, että liikutaan enemmän omien lihasten kuin moottorien voimin.
Pyöräilyasiantuntijana ei ollut missään nimessä tarkoitus esiintyä. Blogissa kerroin omista kokemuksista ja tekemistäni virhevalinnoista, jotka menevät kaikki omaan piikkiin.

Sanna

Olen niin samaa mieltä mummopyörän parhaudesta!

Mullakin on ollut kaikenlaisia pyöriä. Olen myös kärsinyt niskasäryistä pyörän takia.

Ostin käytetyn halvan mummiksen ja se on ihan paras pyöräni ikinä!! Kevyt polkea ja samalla voi ihailla maisemia ilman niskasärkyjä. Poljen työmatkaa 15 km suuntaansa, aikaa menee 50 min joten edes hidastella ei tartte. Yleensä ohitan monet vaihdepyörillä kitkuttajat :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat