Kommentit (7)

Nina

Luin Niemen soutujoukkueiden jutun lehdestäkin. Itse Sulkavan Soutuihin kerran osallistuneena tiedän kuinka vaativa suoritus on. Valtavan upea yhteishenki ja tunnelma välittyi tarinasta, 15-vuotias treenaa yhdessä viisikymppistenkin kanssa ja kaikilla kapteenista alkaen tuntui oikeasti olevan hauskaa! Välillä treenit myös miesten kanssa innostavat varmasti kaikkia :). Loistavasti on työpaikka järjestänyt eri-ikäisille, naisille ja miehille yhteisen, yhdistävän "harrastuksen"! Tsemppiä kisuille & "muuttomiehille" jatkossakin! Pitäkää harrastus yllä.

Mariia

Äiti mä kuolen, alkoi lehdessä ollut juttu kisuista :), sainpa tarnasta kunnon nauruttu. Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu.
Oma 16 v tytär ei lähtisi työporukan kanssa harrastamaan mitään Hienosti on työpaikalla saatu kannustettua ja innostettua kaikki mukaan. Onnittelut raavaille muuttomiehille ja simpsakoille Niemen kisuille.
Upea suoritus järkyttävän pitkässä soudussa kesän kuumimpina päivinä! Itse en samaan pystyisi..

soutaja myös

No joo keli oli kaikilla sama... Josko kiilaisitte ensi vuonna itsenne rannalle niin ei tarvitsi muiden soutua "pilata". Kapteeni on veneessä sitä varten että ohjaisi venettä ...
Vielä on "kisuilla" opittavaa...Josko ne "muuttomiehet" vaikka sääntöjä kertois... Mentiin muutoin alle 6h! Onnea meille

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat