Tämä biisi saa minut iloiseksi

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Näin vapun kunniaksi kysyn, mitkä biisit saavat sinut iloiseksi? Mitä kuuntelet, kun elämä hymyilee, aurinko paistaa ja jotain ihanaa on edessä?

Tässä muutaman suosikkini:

1. Scissors Sisters: Take Your Mama
2. Pulp: Disco 2000
3. Cyndi Lauper: Girls Just Wanna Have Fun
4. The Ark: One Of Us Is Gonna Die Young
5. Beyonce: Crazy In Love

Kommentoikaa ja tehkää omia listoja.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mahtava ajatus! Heti tuli mieleen ainakin:

-PMMP: Matkalaulu
- M.I.A.: Paper planes
- Tehosekoitin: Asfaltti polttaa
- Smashing Pumpkins: 1979

Vierailija

Oi, helmiä nuo kaikki biisit myös! Matkalaulu autostereoista mökkimatkalla on klassikko! Myös Paper Planes on takuuvarma tunnelmannostattaja, pakko alkaa jammailemaan aina!

Kiharran juuri tukkaa ja kuuntelen Red Hot Chili Peppersien Dani Californiaa. Silloin kun se tuli, olin palavasti ihastunut. Tulee aina kevät ja sydämentykytykset mieleen. Toimii edelleen.

hannustiina
Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Hyvä musiikki on parasta terapiaa kun keskittyy kuuntelemaan laulun sanoja. Minun elämäni ohjenuora ja pieni sysäys on nyt ollut 51-koodia yhtyeen "mustat sydämmet".1. säkeistö: Kuinka kauan annat noiden aamujen sua koittaa,ennen kuin annat OIKEAN elämän voittaa. 2. säkeistö:Kuinka kauan aiot omaa elämääsi estää,ilman OIKEAA rakkautta kestää.Kertosäe:...Sä oot mitä oot ELLET TEE elämällesi jotain ...Laulun opetus:onni ei kävele elämään itsestään ovestä sisään vaan ihmisen täytyy ITSE TEHDÄ JOTAIN etta asiat järjestyvät.Toimintaa,asiat järjestyvät jos ne laittaa järjestykseen!

Vierailija

Äh, voi edellinen viesti tulikin ketjun vimpaksi, vaikka luulin kommentoivani tuohon Tikatak-musaan. :D Eli siis toi Tiktak-musiikin piristävä vaikutus on kyllä aivan totta. Jotenkin vaan tällainen kolmekymppinen ei sitä mielellään tunnusta.

Vierailija

Itse ilahdun yhä Emiliana Torrinin Jungle Drum -kappaleesta. Laitan biisin soimaan täysille ja tanssin niin, että kämpän lattia tärisee. Toinen ässä on Reginan Totuus minusta. Kävelen kaupassa ihan hullulla tomeruudella, kun se soi kuulokkeista. Pois alta mummot ja ostoskärryt! :)

Vierailija

Piristävä puheenaihe täällä!! Tässä muutama mun oma suosikkini:

1. The Crash: Still Alive
2. Corinne Bailey Ray: Put Your Records On
3. William Baldé: Rayon de Soleil
4. Paolo Nutini: New Shoes
5. Jem: It's Amazing

Vierailija

Olen ollut viime aikoina masentunut ja päässä eikä mielessä ei pyöri biisejä. Mikähän olisi masentuneelle sopivaa kuunneltavaa? Tästä olotilasta pitäisi päästä selkeämmille vesille.

Vierailija

olen kyllä aikamoinen musiikin kuuntelija,se on vain niin hyvää.Ja ihan laidasta laitaan,
musiikki piristää ja ihme kyllä saa usein asiatkin oikeisiin "mittakaavoihin"Ollaan hyvällä tuulella:))

Vierailija

Masentuneelle tiedoksi: Kuuntele musiikkia, joka on aurinkoisista maista! Esimerkiksi Afrikkalainen musiikki ja latinorytmit (kokeile vaikka sellaisia Putumayo-kokoelmalevyjä, joita saa muunmuassa Moko-sisustuskaupoista), ne säteilevät iloa, ja ovat samalla inhimillisiä ja aitoja! Toimii ainakin mulla!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat