Hyvä kunto tekee arjesta kevyempää – yksi liike on erityisen tehokas kunnonkohottaja

Hyvä kunto tekee arjesta kevyempää – yksi liike on erityisen tehokas kunnonkohottaja

Hyvä kunto kannattaa! Monet naiset huomaavat sen helpottavan muun muassa vaihdevuosioireita.

Kun pidät hyvää kestävyyskuntoa yllä, suoriudut päivän askareista helpommin. Olet virkeä, mieli on positiivinen ja olo energinen.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

Aloittelijalle 3xminuutti on aika paljon. Enemminkin kannattaa aloittaa vaikkapa 4 x 20 toistoa. Muutaman kerran jälkeen voi toistojen määrää lisätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi liikkeen epäselvä ohjeteksti ja kuvat ovat ihan eri maailmoista?

Miten niin? Ihan hyvin vastaavat toisiaan. Jos näillä ohjeilla ei pärjää niin pitää varmaan googlettaa joku video aiheesta.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat