Polvikipu voi johtua heikoista lihaksista – yksi liike vahvistaa tehokkaasti jalkoja ja pakaroita

Polvikipu voi johtua heikoista lihaksista – yksi liike vahvistaa tehokkaasti jalkoja ja pakaroita

Jos lantio on suorassa, syvät pakaralihakset toimivat ja tukevat lantiota riittävästi. Kuva: <span class="photographer">Anna Huovinen</span>

Hyvä lantionasento on tärkeää, jotta polvet ja nivelet pysyvät kunnossa. Ota kuminauha avuksi ja tee helppo, lihaksia vahvistava liike säännöllisesti. Lue koko juttu

Kommentit (3)

fyssari

Voimanpuutteen lisäksi polvikipuja lisää lihaskireys. kireys lisää painetta polviniveliin. Etureiden lihasten venytyksessä kannattaa huomioida myös lonkan koukistajien venyttäminen samanaikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

fyssari kirjoitti:
Voimanpuutteen lisäksi polvikipuja lisää lihaskireys. kireys lisää painetta polviniveliin. Etureiden lihasten venytyksessä kannattaa huomioida myös lonkan koukistajien venyttäminen samanaikaisesti.

Suomalainen ei venyttele eikä panosta kunnon kenkiin.

Moni tarvitsee tukipohjalliset.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat