10 ilmaista asiaa, joita kannattaa pyytää seuraavalla lennolla

10 ilmaista asiaa, joita kannattaa pyytää seuraavalla lennolla

Ah, lämmin kaakao maistuu yläilmoissa taivaalliselta! Kuva: <span class="photographer">Colourbox</span>

Pitkillä ulkomaanlennoilla voi nauttia ilmaisista herkuista ja hyödykkeistä – jos vain osaa pyytää niitä.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (25)

Arska

Tää lentäminen on todella syvältä. Matkustusmuodossa elää edelleen, olemme arvokkaampia ja tärkeempiä koska lennämme, kulttuuri. Kysehän on ihmisten siirtämisestä paikasta A paikkaan B. Samaa tekee bussit ja junat lyhyemmillä etäisyyksillä. Bussikuskeja ja rahastajia - ovat vain ilman kannattamina. Virkaveljensä ja -sisarensa ovat kumipyörillä, joiden sisällä on ilmaa ja toiset kollegat rautapyörillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maata Näkyvissä

Älkää unohtako laivaliikennettä!

------------------------------------------

Arska kirjoitti:
Tää lentäminen on todella syvältä. Matkustusmuodossa elää edelleen, olemme arvokkaampia ja tärkeempiä koska lennämme, kulttuuri. Kysehän on ihmisten siirtämisestä paikasta A paikkaan B. Samaa tekee bussit ja junat lyhyemmillä etäisyyksillä. Bussikuskeja ja rahastajia - ovat vain ilman kannattamina. Virkaveljensä ja -sisarensa ovat kumipyörillä, joiden sisällä on ilmaa ja toiset kollegat rautapyörillä.

Atso N Niikie Näätek

Dag kirjoitti:
Näin siis Finnair:lla... Ei paljon mitään saa ilman lisärahaa. Lennä muilla!

Todennäköisesti kirjoittaja viestin kirjoittaja ei ole paria Rodoksen lentoa enempää elämässään lentänyt.

Tuli vain mieleen

Mietin juuri jos jollakulla käy tavalla tai toisella jotain surkeaa matkan aikana ja täytyy olla lattiatasolla pitkällään, pitäisi olla joku pieni teltan tapainen tai kevyt kangassermi, ettei ole niin vapaasti töllisteltävissä, pientä yksityisyyttä siis voisi tarjota.

Karppa

Ei ole totta tuo Finnairin vastaus kohdassa 9 "alkoholi".
Esim. Helsinki-Bangkok-reitillä kaikki alkoholijuomat ovat maksullisia koko lennon ajan, vieläpä huippukalliita.

Vierailija

Finnairilla on nykyään laatulentoyhtiön hinnat ja halpalentoyhtiön palvelut. Suorien lentojen vuoksi tulee silti välillä käytettyä, mutta kyllähän se aina ärsyttää, kun joka asiasta pitäisi maksaa lisähintaa.

Kultakortti

Finnairin palvelu on huono. Kaikki maksaa lipun lisäksi. Jopa ihan uusien koneiden (A350) sisätilatkin repsottavat. Palvelu on melko ynseää lukuunottamatta business-luokkaa. Turistiluokan tarjoilu on monesti todella surkeata muihin yhtiöihin verrattuna (poislukien amerikkalaiset ja SAS). Kaukoidässä hotellien ja tavaratalojen siivoojatkin ovat siistimmin pukeutuneita ja huolitellumpia kuin Finnairin,kabiinihenkilökunta. Jos jostakin asiasta tekee valituksen yhtiölle, vastauksen mukaan syyllinen kaikkeen on valittaja. Puhumattakaan siitä, ettei Finnair noudata EUn korvauslinjaa myöhästymistapauksissa.

Vierailija

Arvostan sitä ettei minun lentolippuni hintaan ympätä naapuripenkin matkustajan sukkia, hiusharjoja ja viinoja. Ette kai te kuvittele että ne taivaallisena lahjoituksena tulisivat näkymättä lippujen hinnoissa?

Paljon myös kaukolentänyt

Kultakortti kirjoitti:
Finnairin palvelu on huono. Kaikki maksaa lipun lisäksi. Jopa ihan uusien koneiden (A350) sisätilatkin repsottavat. Palvelu on melko ynseää lukuunottamatta business-luokkaa. Turistiluokan tarjoilu on monesti todella surkeata muihin yhtiöihin verrattuna (poislukien amerikkalaiset ja SAS). Kaukoidässä hotellien ja tavaratalojen siivoojatkin ovat siistimmin pukeutuneita ja huolitellumpia kuin Finnairin,kabiinihenkilökunta. Jos jostakin asiasta tekee valituksen yhtiölle, vastauksen mukaan syyllinen kaikkeen on valittaja. Puhumattakaan siitä, ettei Finnair noudata EUn korvauslinjaa myöhästymistapauksissa.

Todellakin näin. Palvelu on jopa töykeää, varsinkin jos erehtyy pyytämään jotain ylimääräistä. Hinta ja laatu kaukana toisistaan.

Paljon myös kaukolentänyt

Kultakortti kirjoitti:
Finnairin palvelu on huono. Kaikki maksaa lipun lisäksi. Jopa ihan uusien koneiden (A350) sisätilatkin repsottavat. Palvelu on melko ynseää lukuunottamatta business-luokkaa. Turistiluokan tarjoilu on monesti todella surkeata muihin yhtiöihin verrattuna (poislukien amerikkalaiset ja SAS). Kaukoidässä hotellien ja tavaratalojen siivoojatkin ovat siistimmin pukeutuneita ja huolitellumpia kuin Finnairin,kabiinihenkilökunta. Jos jostakin asiasta tekee valituksen yhtiölle, vastauksen mukaan syyllinen kaikkeen on valittaja. Puhumattakaan siitä, ettei Finnair noudata EUn korvauslinjaa myöhästymistapauksissa.

Todellakin näin. Palvelu on jopa töykeää, varsinkin jos erehtyy pyytämään jotain ylimääräistä. Hinta ja laatu kaukana toisistaan.

Vierailija

Paljon myös kaukolentänyt kirjoitti:
Kultakortti kirjoitti:
Finnairin palvelu on huono. Kaikki maksaa lipun lisäksi. Jopa ihan uusien koneiden (A350) sisätilatkin repsottavat. Palvelu on melko ynseää lukuunottamatta business-luokkaa. Turistiluokan tarjoilu on monesti todella surkeata muihin yhtiöihin verrattuna (poislukien amerikkalaiset ja SAS). Kaukoidässä hotellien ja tavaratalojen siivoojatkin ovat siistimmin pukeutuneita ja huolitellumpia kuin Finnairin,kabiinihenkilökunta. Jos jostakin asiasta tekee valituksen yhtiölle, vastauksen mukaan syyllinen kaikkeen on valittaja. Puhumattakaan siitä, ettei Finnair noudata EUn korvauslinjaa myöhästymistapauksissa.

Todellakin näin. Palvelu on jopa töykeää, varsinkin jos erehtyy pyytämään jotain ylimääräistä. Hinta ja laatu kaukana toisistaan.

Minä taas olen saanut varsin hyvää ja ystävällistä palvelua Finnairin lennoilla. Mm. tässä kuussa olen pyytänyt ylimääräistä juomista, peittoa, tyynyä, puuron uudelleenlämmitystä, ja myös lapsen kysymyksiin vastailivat selvästi mielellään ja lentoemäntä tarjoutui vahtimaan toista lasta kun käytin toista vessassa (olisi se pysynyt siinä vahtimattakin mutta otti mielellään juttuseuraa). Yhden stuertin naamasta näki että väsyttää eikä ollut pelkkää hymyä, mutta kohteliaasti, ystävällisesti ja asiallisesti hänkin hoito työnsä - kenelläpä meistä ei olisi myös niitä väsyneitä päiviä?

Huonoakin palvelua varmasti saa, mutta jos se alkaa olla kovin säännönmukaista niin peiliin vilkaisustakin voi olla apua. Mikä on oma asenne ja tapa puhua?

Pettynyt lukija

Finnairin kokonainen tölkki kaukolennolla, minikokoa 0,125l, "sammuttaa koko janon". Harhaanjohtavia vastauksia, luulisi jo isojen yritysten oppineen ettei somessa/julkisissa vastauksissa kannata johtaa asiakasta harhaan! 🙄 Aina vaan löytyy markkinointivastaavia joita ei nähtävästi kiinosta maine...🤔

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat