Lähes jokainen luulee syövänsä vähemmän kuin todellisuudessa syö – 6 asiaa, joiden avulla pysyvä painonhallinta on mahdollista

Lähes jokainen luulee syövänsä vähemmän kuin todellisuudessa syö – 6 asiaa, joiden avulla pysyvä painonhallinta on mahdollista

Painonpudotuksen perusasiat ovat selkeät, mutta monelta silti hukassa. Taikakeinot eivät tepsi: jos on tarve laihtua, täytyy syödä vähemmän kuin kuluttaa. Kalorit ratkaisevat, mutta miten?Lue koko juttu

Kommentit (2)

Temppu

Mitä harvemmin syö, sitä enemmän keho tuottaa kasvuhormonia ja rasva palaa, mitä useammin syö, sitä enemmän haima tuottaa insuliinia ja rasva ei pala.

Liika proteiini pilkkoutuu glukoosiksi. Kasvuhormonituotanto pitää huolen, että lihakset säilyy, joten ylimääräistä proteiinia ei tarvita. Aterioiden tulisi olla rasvapainotteisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat