Tämä viiden liikkeen tehotreeni

todella  haastaa tahdonvoiman!

 

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Tabata-harjoituksessa jokaista liikettä toistetaan 15 sekuntia, jonka jälkeen levätään 20 sekuntia. 

Kierto toistetaan neljä kertaa peräkkäin, jonka jälkeen siirrytään seuraavaan liikkeeseen. 

Treeni päättyy kun viimeinen liike on suoritettu neljä kertaa.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

 

 

Liikkeet: 

  1. VARJONYRKKEILY 
  2. ASKELKYYKKY
  3. YLEISLIIKE eli Burpee
  4. VUORIKIIPEILY
  5. KORKEUKSIIN KURKOTUS

 

 

    Kommentit (4)

    Linnelau

    Tahdon vai haluan, vai tarvitsen? Ainakin haluan kulmakarvat ojennukseen! Ja tarvitsen mielenrauhaa. Kiitos 5.viikko on jälleen oivallinen.

    Mariela
    Liittynyt18.6.2018

    Kiitos kommentista! :) Paljon kaikkea kivaa on tulossa vielä tällä oivallisella vitosviikolla! 

    Mariela
    Liittynyt18.6.2018

    Kiitos, ihanaa kun joku sanoo nuoreksi! :D Muste ei ole kaikkien mieleen ja makuun, omaani on kovastikin! ;)

    Seuraa 

    Tässä blogissa Mariela Sarkima johdattelee lukijat matkalle kohti kokonaisvaltaista hyvinvointia. Hän on itse käynyt läpi ison elämänmuutosprosessin ja pistää nyt parhaat palat oppimastaan kiertoon. #YESICAN-blogissa Mariela jakaa inspiraatiota, harjoituksia, kauneudenhoito- ja hyvinvointivinkkejä sekä meditaatio- ja läsnäoloharjoitteita. 

    Hyvinvointi on jo meissä, kaivetaan se esiin!

    Me Naiset -lehdestä löydät Marielan #YESICAN-palstan ja paljon muuta ihanaa sisältöä. Tilaa Me Naiset #YESICAN-erikoishintaan tästä!


     

    Blogiarkisto

    2018
    Elokuu
    Heinäkuu