Tämän harjoituksen avulla skannataan keho läpi rauhoittavan hengityksen ja sen mukana kulkevan oman huomion avulla. Mielikuvissa kuljetaan vahvaa keskilinjaa pitkin, jonka ympärille on mahdollista rentoutua ja pehmentyä. 

Tee tämä harjoitus itsellesi tutussa, mukavassa tilassa, tuolilla tai sohvalla istuen.

Anna keskilinjasi kannatella ja päästä irti turhasta.

 

 

Kommentit (0)

Seuraa 

Tässä blogissa Mariela Sarkima johdattelee lukijat matkalle kohti kokonaisvaltaista hyvinvointia. Hän on itse käynyt läpi ison elämänmuutosprosessin ja pistää nyt parhaat palat oppimastaan kiertoon. #YESICAN-blogissa Mariela jakaa inspiraatiota, harjoituksia, kauneudenhoito- ja hyvinvointivinkkejä sekä meditaatio- ja läsnäoloharjoitteita. 

Hyvinvointi on jo meissä, kaivetaan se esiin!

Me Naiset -lehdestä löydät Marielan #YESICAN-palstan ja paljon muuta ihanaa sisältöä. Tilaa Me Naiset #YESICAN-erikoishintaan tästä!


 

Hae blogista

Blogiarkisto

2018
Elokuu
Heinäkuu