Tässä treenissä hyödynnetään tanssitunneilta tuttuja lämmittelyliikkeitä, joiden avulla voi parantaa omaa ryhtiä ja oppia samalla käyttämään keskivartalon tukilihaksia. Tämä helppo, mutta dynaaminen harjoitus lisää kehon joustavuutta ja parantaa hapenottokykyä.
Liikkuvuustreenin liikkeet tehdään peräjälkeen niin, että niiden välissä on ainoastaan yhden syvän sisään- ja uloshengityksen mittainen tauko. Tarkoituksena on lämmittää lihakset,  pitää sykettä yllä ja nauttia liikkeestä!

 

 

FLASH DANCE FOREVER!

 

Kommentit (0)

Seuraa 

Tässä blogissa Mariela Sarkima johdattelee lukijat matkalle kohti kokonaisvaltaista hyvinvointia. Hän on itse käynyt läpi ison elämänmuutosprosessin ja pistää nyt parhaat palat oppimastaan kiertoon. #YESICAN-blogissa Mariela jakaa inspiraatiota, harjoituksia, kauneudenhoito- ja hyvinvointivinkkejä sekä meditaatio- ja läsnäoloharjoitteita. 

Hyvinvointi on jo meissä, kaivetaan se esiin!

Me Naiset -lehdestä löydät Marielan #YESICAN-palstan ja paljon muuta ihanaa sisältöä. Tilaa Me Naiset #YESICAN-erikoishintaan tästä!


 

Blogiarkisto

2018
Elokuu
Heinäkuu