DAY17

Jooga auttaa yleisesti masennukseen ja ahdistukseen sekä lievittää pahaa oloa, kuten moni muukin treeni. Tämän päivän videossa kuitenkin käymme läpi joitakin erityisiä asentoja, joiden avulla lievität pahaa oloa ja pystyt rauhoittumaan. Kontrolloitu hengitys ja meditatiivinen vaikutus kehoon helpottavat. Hetken paikallaan olo tekisi hyvää meille kaikille. Joogan ja masennuksen lievityksen yhteydestä on paljon tutkimuksia, mutta niitä en ala tähän listaamaan. Itse koen, että syy miksi jooga auttaa masennukseen on esimerkiksi se, että kyseessä on täysin oma harjoituksesi, oma hengityksesi, oma maailmasi ja se on täysin uniikki verrattuna muihin joogaajiin tai siihen mitä saat siitä irti. 

Yoga helps relieve anxiety and depression in general but so does a lot of other work outs. In today's video we will go through some special poses that might help you ease your mind and relax. Controlled breathing and meditative effects on your body will make you feel better. Staying still for a little bit does good for all of us. The connection between yoga and helping depression has been researched a lot. I personally feel that the reason why yoga helps with anxiety is that it's your very own practice, your breathing and your world and it's totally unique compared to any other yogis or what it gives to you.

Kommentit (0)

Seuraa 

Marinka Essel
Harrastan joogaa päivittäin ja tubetan, minkä vuoksi en enää vain vloggaa vaan olen myös Suomen ensimmäinen v-joogaaja ja pyrin inspiroimaan muitakin rakentamaan parempia vatsalihaksia ja mielenrauhaa yhtäaikaisesti. #ABSandPeace

Muita hallitsevia aiheita liikunnan ohella niin blogissani, että arjessani ovat ihonhoito, muoti ja matkustaminen.

 

OTA YHTEYTTÄ
info@marinkaessel.com

 

Seuraa myös muualla SoMessa!


 

Teemat

Blogiarkisto

2015
Kesäkuu