DAY15

Joogan kautta saatat onnistua tekemään spagaatin kun venyttelyä on kertynyt tarpeeksi. Itse en ihan vielä kosketa lattiaa spagaattia tehdessäni ja jotkut eivät välttämättä koskaan anatomisen rakenteensa takia saata päästä lattiaan kiinni asti. Spagaattiin johtavat venytykset ovat kuitenkin todella hyviä jalkojen pitkien lihasten venyttäjiä, joten vaikka spagaatti ei olisikaan tavoitteena niin on niitä silti hyvä tehdä. Tämä rutiini on siis myös hyödyllinen jos juokset, pyöräilet paljon tai muuten vain koet, että jaloissasi ei ole paljoa venyvyyttä. Videolla opastan apuvälineiden käytön ja miten prepata spagaattiin, mutta toimii tämä tosiaan muutenkin hyvänä jalkoihin kohdistuvana venyttelyvideona.

Through yoga you will eventually get more flexible and get into that split if you work towards it. I personally don't touch the floor yet when I try to do the split and some people might never be able to just because of the way they are anatomically build. Stretches that lead to a split are regardless really good stretches for the long muscles in our legs so you should still do them. This routine is useful also if you run or cycle a lot or if you just feel like you don't have that much flexibility in your legs. On the video I will guide you with some tips and tricks how to prep for a split but remember that this video is also a good stretching out video for your legs.

Kommentit (0)

Seuraa 

Marinka Essel
Harrastan joogaa päivittäin ja tubetan, minkä vuoksi en enää vain vloggaa vaan olen myös Suomen ensimmäinen v-joogaaja ja pyrin inspiroimaan muitakin rakentamaan parempia vatsalihaksia ja mielenrauhaa yhtäaikaisesti. #ABSandPeace

Muita hallitsevia aiheita liikunnan ohella niin blogissani, että arjessani ovat ihonhoito, muoti ja matkustaminen.

 

OTA YHTEYTTÄ
info@marinkaessel.com

 

Seuraa myös muualla SoMessa!


 

Teemat

Blogiarkisto

2015
Kesäkuu