DAY10

Tämän päivän videossa käydään läpi yleisimpiä selän taakse taivutuksia ja lopulta aivan lopussa tehdään myös silta (englanniksi wheel pose ja helpompi versio tästä on itseasiassa bridge pose). Kun taaksetaivutus alkaa harjoittelun kautta sujua, tuottaa se monia hyöytyjä etenkin jos asennossa pysyy hieman kauemmin. Taakse taivuttelu on erityisen hyödyllistä silloin kun tuntuu, että energia tasot ovat matalat sillä kaikki nämä piristävät, saavat veren virtaamaan aivoissa ja saavat hengitystiet auki. Kaikki tämä auttaa myös lihasjännitykseen ja alaselkäkipuihin, mutta suosittelen juomaan paljon vettä jos tuntuu, että näkyy tähti harjoitusta tehdessä ja kokeile sittemmin uudestaan kun olet paremmin nesteytetty.

Today's video we will focus on the most common backbends in yoga and in the very end we will do a wheel pose. When backbending starts to get easier it will benefit you greatly especially if you stay in the pose longer. When you feel your energy levels being low you should backbend since they will energize you, increase the blood flow and open up your oxygen flow as well. All this also relieves tensions in the muscles and helps with some lower back pain. But I recommend drinking a lot of water if the poses make you dizzy and then repeat this routine later when you are better hydrated.

Kommentit (0)

Seuraa 

Marinka Essel
Harrastan joogaa päivittäin ja tubetan, minkä vuoksi en enää vain vloggaa vaan olen myös Suomen ensimmäinen v-joogaaja ja pyrin inspiroimaan muitakin rakentamaan parempia vatsalihaksia ja mielenrauhaa yhtäaikaisesti. #ABSandPeace

Muita hallitsevia aiheita liikunnan ohella niin blogissani, että arjessani ovat ihonhoito, muoti ja matkustaminen.

 

OTA YHTEYTTÄ
info@marinkaessel.com

 

Seuraa myös muualla SoMessa!


 

Teemat

Blogiarkisto

2015
Kesäkuu