DAY08

Tänään joogahaasteen kohteena on peppu ja keskivartalo. Jos kaipaa intensiivisempää jooga pepputreeniä niin sellaisen olen tehnyt jo aikaisemmin. Tänään kuitenkin lähestytään liikkeillä ennemminkin takapuolen, säärten ja keskivartalon lihasten vahvistamista enemmän kuin sitä itse kalorihikoilua.

Tämä treenaa mm. niitä lihaksia, joita käytät kun tasapainottelet haastavammissa jooga asanoissa. Kuvassakin näkyvässä tuoli -asanassa muista imeä reisiä sisään ja pitää vatsa kivikovana niin aktivoit lihaksia ja saat suurimman hyödyn. Tämän videon yhteydessä taitaakin myös tulla haasteen ensimmäinen tasapainoliike (tanssijan asana) ja myöhemminhän haasteessa treenataan näitäkin. Miltä on haaste tuntunut tähän mennessä?

Today in the yoga challenge we target your butt and core. If you wish to do a more intensive workout targeting this same area you can look up my previous yoga butt video. However, today we will focus on strengthening your glutes, legs and abdominal area rather than sweating out those calories.

This sequence prepares your muscles for balancing poses for example. In the thumbnail you can see the Chair Pose and when you are doing that today, remember to suck in your hamstrings, tighten your abs so you will activate all the right muscles and get the most benefit. Also I think within this video the first balancing pose of the challenge is introduced (Dancer's pose) and from here on we will be doing more that. How has the challenge been for you so far?

Kommentit (0)

Seuraa 

Marinka Essel
Harrastan joogaa päivittäin ja tubetan, minkä vuoksi en enää vain vloggaa vaan olen myös Suomen ensimmäinen v-joogaaja ja pyrin inspiroimaan muitakin rakentamaan parempia vatsalihaksia ja mielenrauhaa yhtäaikaisesti. #ABSandPeace

Muita hallitsevia aiheita liikunnan ohella niin blogissani, että arjessani ovat ihonhoito, muoti ja matkustaminen.

 

OTA YHTEYTTÄ
info@marinkaessel.com

 

Seuraa myös muualla SoMessa!


 

Teemat

Blogiarkisto

2015
Kesäkuu