DAY05

Jooga ei välttämättä tule ensimmäisenä mieleen kun halutaan saada tulosta käsien voimakkuuteen ja lihasten piirtymistä esiin, mutta itseasiassa jokainen jooga -asento, jossa tuet itseäsi käsien varassa auttaa sekä seisoma -asennoissa tasapainottelu ja käsien avulla painovoiman vastavaikutuksen luominen tuovat tulosta. Tämän päivän videossa keskitytään muutamiin liikkeisiin, jotka erityisesti haastavat habaa ja myös olkapäitä.

Kun aikanaan harrastin balettia niin kädet ovat jatkuvasti ylhäällä ja käsiin luodaan kestävyyttä koko tunnin ajan. Vastaavaa tapahtuu useassa jooga asennossa kuten esimerkiksi Warrior II:ssa pysyminen muutamia minuutteja tuntuu hyvin pian käsissä. Kun tuntuu ettei enää jaksa niin hengitä vielä pari kertaa syvään ja paranna kestävyyttä myös käsissä.

Yoga might not be your first choice for building more toned and stronger arms but actually each yoga pose where you support your body weight with your hands, sculpts and strengthens the arms and shoulders. Also the standing poses make your arms work against the downward gravity pull. Today's video focuses on some postures that help you do all that.

When I still did ballet as I was younger I remember how the arms were always up in the air and that really made them sore. Yoga poses like Warrior II do the same, build durability in your muscles. When you feel like the pose is making your arms too tired, breath few more cycles and strengthen your arms. 

Kommentit (0)

Seuraa 

Marinka Essel
Harrastan joogaa päivittäin ja tubetan, minkä vuoksi en enää vain vloggaa vaan olen myös Suomen ensimmäinen v-joogaaja ja pyrin inspiroimaan muitakin rakentamaan parempia vatsalihaksia ja mielenrauhaa yhtäaikaisesti. #ABSandPeace

Muita hallitsevia aiheita liikunnan ohella niin blogissani, että arjessani ovat ihonhoito, muoti ja matkustaminen.

 

OTA YHTEYTTÄ
info@marinkaessel.com

 

Seuraa myös muualla SoMessa!


 

Teemat

Blogiarkisto

2015
Kesäkuu