Olen ollut koko viikon lomalla. Maanantaina kävin kosmetologilla jalkahoidossa, sokeroinnissa ja värjäyttämässä kulmat ja ripset. Loppupäivä menikin sitten matkaan valmistautuessa. Jännitystä oli ilmassa. Olin ihan varma, että menkat alkaa ihan justiinsa, kun vatsassa kipristeli juuri sillä tavalla.

Tiistaina sitten lähdin aamupäivällä bussilla kohti Tamperetta ja kohta olinkin jo junassa matkalla Helsinkiin lentokentälle. Miehen kanssa tapasimme junassa. Lentoasemalla kaikki sujui hyvin ja söimme sekä kahvittelimme  lähtöä odotellessa. Lento oli tupaten täynnä. Lentokin sujui hyvin, vaikka tuntui jotenkin pitkältä, 4 h 45 min. Lentoasemalla sain nopeasti laukkuni ja löysimme kuljetuksenkin. Meistä johtumattomista syistä olimme Fuengirolassa hotellissa vasta klo 21.30 jälkeen. Emme ehtineet illalliselle, joten menimme Kfc:hen syömään. Sitten suihkuun ja nukkumaan. Päivä oli ollut pitkä.

Keskiviikkona hengailimme hotellilla ja lähiympäristössä.

Torstaina kävimme eläintarhassa ja ajelimme maisemajunalla.

Perjantaina kävimme omatoimiretkellä Malagassa bussilla.

Eilen eli lauantaina lähdimme aamupalan jälkeen ostosreissulle Gibraltarille. Ostimme tämän reissun paikalliselta yrittäjältä. Matka maksoi 17 eur/henkilö. Bussimatkat yhteen suuntaan kestivät kaksi tuntia. Paikan päällä ehdimme olemaan n. neljä tuntia. Se riitti kahvitteluun,  syömiseen ja Main Streetillä hengailuun.  Gibraltar oli sekoitus brittiläistä ja espanjalaista kulttuuria. Ihan mielenkiintoinen paikka, jonne ei kyllä tulisi muuten lähdettyä kuin jos käy päiväretkellä lähiseudulta. Passi tarvitsee olla mukana.

Tänään olemme hengailleet täällä Fuengirolassa. Ehkä huomenna vielä suuntaamme jonnekin lähiseudulla.

Viikko on ollut mukava ja rentouttava. Lomailu tekee hyvää!

Millainen sinun viikkosi on ollut?

P.S. Menkat eivät ole vielä alkaneet!

Kommentit (0)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seuraa

Elämän keskivaiheilla blogissa pohditaan kaikkea maan ja taivaan väliltä, mitkä liittyvät omaan elämääni. Olen tällä hetkellä elämän muutosvaiheessa, jossa lapset eivät enää ole pieniä, vaan molemmat jo opiskelijoita, joista toinen ei asu enää kotona. Haluan elää laadukasta ja monipuolista aikuisen naisen elämää. Tule seuraamaan elämääni. <3