www.pixabay.com

Kesä on lopuillaan. Useimmilla lomat on pidetty ja arki alkaa. Kesän jälkeen usein huomaa, että kuntoilu on jäänyt vähemmälle. On tullut löhöiltyä oikein kunnolla ja harrastukset ovat olleet tauolla. Töiden jälkeen sohva kutsuu liian houkuttelevana. Ja usein tv:tä tuijottaessa tulee myös käytyä jääkaapilla mainoskatkojen aikaan.

Sinä varmasti mietit, että jotain pitäisi tehdä tilanteelle. Haluat tuntea jaksavasi paremmin koko ajan pimenevässä syksyssä. Minulla on tähän ratkaisu, joka sopii kaikille. Etenkin sohvaperunoille tämä on todella loistava ratkaisu aktivoitua ja kohottaa kuntoaan. Aloita syyskuun ajaksi kävelyhaaste. Syyskuun jälkeen olet jo siinä kunnossa, että voit aloittaa vaativammankin urheiluharrastuksen lokakuussa.

 

30 PÄIVÄN KÄVELYHAASTE

  1. 20 min kävelyä
  2. 30 min kävelyä
  3. 20 min kävelyä
  4. 30 min kävelyä #haasta itsesi#
  5. 20 min kävelyä
  6. LEPO
  7. 30 min kävelyä
  8. 20 min kävelyä
  9. 30 min kävelyä
  10. 20 min kävelyä #haasta itsesi#
  11. 30 min kävelyä
  12. LEPO
  13. 45 min kävelyä
  14. 30 min kävelyä
  15. 45 min kävelyä
  16. 30 min kävelyä #haasta itsesi#
  17. 45 min kävelyä
  18. LEPO
  19. 60 min kävelyä
  20. 45 min kävelyä
  21. 60 min kävelyä
  22. 45 min kävelyä #haasta itsesi#
  23. 60 min kävelyä
  24. LEPO
  25. 30 min kävelyä
  26. 40 min kävelyä #haasta itsesi#
  27. 30 min kävelyä
  28. 50 min kävelyä
  29. 60 min kävelyä
  30. 70 min kävelyä

 

KÄVELYHAASTEEN OHJEET

  1. Tee päivittäin ohjelman mukainen kävelylenkki. Kävele oman valintasi mukaan joko sellaisella vauhdilla, että hengityksesi kiihtyy hieman ja kävely tuntuu melko kevyeltä tai sellaisella vauhdilla, että hengityksesi kiihtyy kunnolla ja kävely tuntuu rasittavalta.
  2. Haasta itsesi päivinä, jotka on merkitty # -merkillä ( eli päivinä 4,10,16,22 ja 26). Voit esimerkiksi kävellä koko lenkin tai osan lenkistä reippaammalla tahdilla, tehdä lenkin haastavammassa maastossa, kävellä lenkin varrella portaita tai ottaa lenkille sauvat mukaan. Vain mielikuvitus on rajana!
  3. Jos sairastut jätä haaste hetkeksi kesken ja jatka parannuttuasi siitä, mihin jäit. Tsemppiä!

 

Haaste on kopioitu Anna-Lehden Facebook sivulta 22.5.2017.

 

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kommentit (0)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seuraa 

Elämän keskivaiheilla blogissa pohditaan kaikkea maan ja taivaan väliltä, mitkä liittyvät omaan elämääni. Olen tällä hetkellä elämän muutosvaiheessa, jossa lapset eivät enää ole pieniä, vaan molemmat jo opiskelijoita, joista toinen ei asu enää kotona. Haluan elää laadukasta ja monipuolista aikuisen naisen elämää. Tule seuraamaan elämääni. <3

Hae blogista

Blogiarkisto

2019
2018
Toukokuu
Huhtikuu

Kategoriat