Kirjoitukset avainsanalla liikuntasuositukset

Aloitin vapaapäiväni nukkumalla pidempään aamulla. Niska-hartiaseutu oli aivan jumissa työviikon ja yön jäljiltä. 

Aloitin kuntoilun siis valitsemalla Yogaiasta Niska-hartiajoogan. Harjoitus olikin juuri sopiva minulle. Kipu ja jumitus näillä alueilla hävisivät.

Söin välipalan ja lähdin salille kävellen. Oli hyvä sää kävellä. Tein peruslihaskuntotreenin, joka ylläpitää lihaskuntoani. Treenin jälkeen join palautusjuoman ja söin banaanin. Kävelin takaisin kotiin.

Aion vielä illalla venytellä ja rentoutua Yogaian avulla.

Tällä viikolla täyttyivät 40-vuotta täyttäneen naisen liikuntasuositukset. Kaksi lihaskuntotreeniä, kaksi aerobista harjoitusta ja kaksi liikkuvuusharjoitusta.

Liikunta on kyllä tärkeätä jaksamisen kannalta. Ja tätä vakavammin en kyllä ehdi/ jaksa treenata niin kauan kuin olen riippuvainen säännöllisestä ansiotulosta eli eläkkeellä voi sitten panostaa.

Mutta hyvä, kun teen näinkin paljon. Pysyy mieli ja kroppa virkeämpänä.

Kommentit (0)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

Elämän keskivaiheilla blogissa pohditaan kaikkea maan ja taivaan väliltä, mitkä liittyvät omaan elämääni. Olen tällä hetkellä elämän muutosvaiheessa, jossa lapset eivät enää ole pieniä, vaan molemmat jo opiskelijoita, joista toinen ei asu enää kotona. Haluan elää laadukasta ja monipuolista aikuisen naisen elämää. Tule seuraamaan elämääni. <3

Blogiarkisto

2018
Toukokuu
Huhtikuu

Kategoriat