www.pixabay.com

Niin se kuukausi on vaan kulunut ja kävelyhaaste kävelty loppuun asti. https://www.menaiset.fi/blogit/elaman-keskivaiheilla/aloita-sinakin-kave...

Itse olen kävellyt päivittäin ainakin tunnin ajan. Puhelimeni on laskenut askeleitani. Mutta töissä ja kotitöitä tehdessä se ei tiedä askeleistani, koska en pidä puhelinta mukanani työskennellessäni. Jalkojen päällä joutuu joskus olemaan lähemmäs 8 h. Silloin ei kyllä tarvitse enää erikseen lenkille lähteä.

Aion jatkaa kävelemistä juuri niin, että työpäivinä hyötykävelen paikasta toiseen. Vapaapäivinä aion tehdä ihan kävelylenkkejä, jotta saan päivän tavoitteen täyteen.

 

Tässä 8 syytä jatkaa kävelyä jatkossakin. Kävely:

  1. Ehkäisee kansantauteja
  2. Auttaa pitämään liikakilot kurissa
  3. Pienentää syöpäriskiä
  4. Parantaa lihaskestävyyttä
  5. Hidastaa fysiologisia muutoksia
  6. Kohentaa unta
  7. Saa ajatuksen juoksemaan
  8. Laittaa ruokarytmin kuntoon

 

Toivottavasti sinäkin olet tykännyt kävelyhaasteesta. Olisi kiva lukea toisten kokemuksia kävelyhaasteesta. Miten meni kuukausi?

Ota osaa marraskuun joogahaasteeseeni https://www.menaiset.fi/blogit/elaman-keskivaiheilla/marraskuun-joogahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kommentit (0)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seuraa 

Elämän keskivaiheilla blogissa pohditaan kaikkea maan ja taivaan väliltä, mitkä liittyvät omaan elämääni. Olen tällä hetkellä elämän muutosvaiheessa, jossa lapset eivät enää ole pieniä, vaan molemmat jo opiskelijoita, joista toinen ei asu enää kotona. Haluan elää laadukasta ja monipuolista aikuisen naisen elämää. Tule seuraamaan elämääni. <3

Hae blogista

Blogiarkisto

2019
2018
Toukokuu
Huhtikuu

Kategoriat