Paluulentoni Milanosta oli vaihteeksi aikataulussa.

Helsingissä lentoaseman matkalaukkuhihnalle pyörähti mainoksista tuttu Vuittonin matkalaukku. Se oli vähän tahriintunut kuljetuksen aikana, vaikka maksaakin tuhansia euroja.

Laukun omistaja oli edustavan näköinen rouva, mutta eihän se Vuittonin laukkukaan tehnyt hänestä Angelina Jolieta.

En toki kadehtinut Vuitton-rouvaa. En ylipäätään ymmärrä, mitä jotkut näkevät noissa laukuissa, jotka ovat ankean ruskeita ja joiden kuosi vilisee silmissä.

Yleisestihän on myös tiedossa, että luksustuotteiden hamstraajilla on huono itsetunto. Kalliilla tavaralla yritetään sitten epätoivoisesti kohentaa sitä.

Minun itsetuntoni on kohdallaan, ja oman käytännöllisen matkalaukkuni ostin marketista. En vahingossakaan menisi törsäämään rahojani luksuslaukkuihin. Jos niitä rupeaa himoitsemaan, ei pian enää ole varaa itse asiaan eli matkoihin. Silloin ihminen muuttuu virtuaalimatkaajaksi, eikä siinä enää paljon laukku lämmitä.

Mielestäni ihmisen ei kannata lähteä matkalle ollenkaan, jos ei hänellä ole itsetunto kohdallaan.

Kommentit (10)

Vierailija

Ja jos joudut laittamaan laukkusi ruumaan ei sinulla todellakaan olisi syytä olla vuittonin matkalaukkuja. Eikö ne ole tarkoitettu niille joka lentelee yksityiskoneilla. Vuittoni yleisessa laukkukarusellissa on vaan surullinen näky. Itse ostan ruman ja halvan, kukaan ylimääräinen ei pengo sitä ja jos hajoo niin ei paljoa kaduta.

Vierailija

Jep, nuo logolaukut eivät ole enää muodissa kuin (aasialaisella) keskiluokalla. Laatuun panostavilla ei tarvetta näyttää sitä logoilla. Enkä ymmärrä tätä merkkilaukkubuumia Suomen katukuvassa; halpisvaatteet yhdistettynä kalliisiin merkkilaukuihin ja -kenkiin.   

Vierailija

En täysin ymmärrä miten laukku kuvastaa huonoa itsetuntoa? Mistä tarkkaan ottaen tiedät millainen ihminen oli kyseessä? Jos ihmisellä on esim. Marimekon laukku, millainen persoonallisuus ja itsetunto hänellä silloin on?

Vierailija

Jos olisi tarvetta merkkilaukkuihin ja edes varaa. Niin en todellakaan ostaise RUMAN RUSKEAA laukkua.

Vierailija

En ole ymmärtänyt täälläkään päässä Vuitton-hypetystä. Että mikä siinä kuosissa ja mallissa oikein on. (ruskea sävykin jotenki tunkkainen) Merkkikasseissa on brändi usein kovin esillä, itselleni tärkeää sen sijaan on laukun toimivuus ja laatu sekä kaunis ulkoasu ilman jotain silmille hyppäävää merkin nimeä..

Vierailija

Sinähän kerrot juovasi vain kalliita viinejä. Eli tuolla logiikalla itsetuntosi on huono kun et voi juoda halvempia. Yritätkö epätoivoisesti kohentaa itsetuntoasi kalliilla viineillä. Älä matkusta ollenkaan kun sinulla ei ole itsetunto kohdallaan, noudata omaa neuvoasi.

Vierailija

Matkustaa voi kyllä ilman hyvää itsetuntoakin, se ei ole mikään este matkustamiselle.

Parempi matkustaa huonolla itsetunnolla kuin ei matkustaa ollenkaan.

Sinä et määrää mitä kukakin tekee.

Kaikki ihmiset ovat epätäydellisiä, sinä erityisesti, joten kukaan ei oikeastaan sitten voisi tehdä mitään vikojensa vuoksi. Virheitä on kaikilla, joten kaikki sitten vaan hautaan samantien. urha elää kun ei ole täydellinen. Sinun jälkeesi tietysti.

Vierailija

Lopeta blogisi, kun et osaa kuin kritisoida ja mollata toisia. Olet todella vastenmielinen ylimielisine juttuinesi. Ärsyttävää. Tällaista blogia ei pitäisi olla. Katso peiliin. LOPETA blogisi.

 

Vierailija

Itse olen valmis maksamaan laadusta, koska usein tulee halvemmaksi ostaa yksi kallis kuin monta huonoa ja halpaa tuotetta. Mutta en mistään hinnasta ostaisi esim. Vuittonin laukkua ja maksaisi itseäni kipeäksi siitä, että saan toimia jonkun suunnittelijan kävelevänä mainoksena missä liikunkin. Mutta täytyy nostaa hattua heille hyvästä markkinoinnista, saavat tuotteensa myytyä ja samalla ilmaista mainosta.

Vierailija

Yleisestihän on myös tiedossa, että luksustuotteiden hamstraajilla on huono itsetunto. Kalliilla tavaralla yritetään sitten epätoivoisesti kohentaa sitä. No jos on rahaa niin voihan sitä käyttää vaikka Vuittonin laukkuihin, sinä olet vain kateellinen niille joilla on rahaa.

Seuraa