Mautonta vai seksikästä, Alexander Wang? Päätä itse. Kuva: Reuters
Mautonta vai seksikästä, Alexander Wang? Päätä itse. Kuva: Reuters

Mitä tekemistä tällä on farkkujen kanssa? Näin joku kysyi Alexander Wangin uuden malliston kuvista.

Juuri H&M:lle urheiluvaatemalliston suunnitelleen yhdysvaltalaisen muotisuunnittelijan Alexander Wangin uusi mainoskampanja on herättänyt ihmetystä. Ensimmäisessä farkkuja mainostavassa kuvassa alaston nainen poseeraa nahkatuolilla housut nilkoissa ja toisessa koskettelee alapäätään. ”Mitä tekemistä tällä on farkkujen kanssa?” joku kysyi Instagramissa.

Huffington Post kirjoittaa, etteivät kuva ole provokatiivisia, vaan väsyneitä ja loukkaavia, ja Pop Sugar -sivustolla ne leimataan kaikkien aikojen törkeimmiksi. Pop Sugar muistuttaa, että perinteisempienkin farkkuvalmistajien, kuten Calvin Kleinin ja Leviksen, muotikuvat ovat seksikkäitä, mutta Wang vie pisimmän korren.

Wangin uusi Denim X -farkkumallisto on tarkoitettu naisille, joten oletettavasti kuvilla on tarkoitus herättää kohderyhmän huomio. Saako itseään kosketteleva malli meidät pukeutumaan Wangin housuihin? Olisihan ne farkut kiva edes nähdä mallin päällä eikä mytyssä nilkoissa.

Superseksikkäistä ja naisia esineellistävistä muotikampanjoista on puhuttu jo vuosia, joten uudella kampanjallaan Alexander Wang tuntuu ottavan takapakkia menneisyyteen. Mitä mieltä te olette näistä? Kertokaa alla!

 

The #DENIMxAW campaign with @annaewers, photographed by Steven Klein, @skstudly, & creative-directed by KiDS, @pascaldangin. #AWLaunch

ALEXANDER WANG(@alexanderwangny)发的照片 ·

Alexander Wangin uuden farkkumalliston kuvissa poseeraava malli on Anna Ewers. Kuvat on ottanut Steven Klein, joka on vastannut esimerkiki Calvin Kleinin mainoskampanjoista ja kuvannut lukemattomia kuvia muotilehdille, kuten Vogue, i-D ja W. Malliston kuvat Alexander Wangin Instagram-tililtä: @alexanderwangny

 

#ComingSoon... #DENIMxAW #AWLaunch

A photo posted by ALEXANDER WANG (@alexanderwangny) on

Lue myös:

Alexander Wang tekee huippumuotia taviksille

Hän on ensimmäinen pluskokoinen malli Pirellin kalenterissa

Liian nuori? Kristina on supermalli jo 8-vuotiaana

Tänä kesänä nenälleen kannattaa valita mahdollisimman futuristiset aurinkolasit.

Pikkuiset ja pyöreät, suuret ja kissamaiset, klassiset joka paikan höylät. Viime vuosina aurinkolasirintamalla on ollut mistä valita.

Mutta millaiset plehat ovat muodikkaimmat kesällä 2018? Vogue-lehden mukaan vastaus on kiistatta aerodynaamiset ja futuristiset sporttiaurinkolasit, eli tuttavallisemmin ”nopeet lasit”.

Jos kuvaus ei herätä mitään kelloja, anna prinsessa Annen havainnollistaa!

Kuningatar Elisabet II:n tytär Anne, 67, on luottanut nopeisiin laseihin jo hyvän tovin. Viimeksi hänet nähtiin trendilasit nenällään Harryn ja Meghanin häissä. Muuten hänen juhlalookinsa oli hyvin klassinen:

Niin coolia! Anne yhdisti kermanvalkoiseen leninkiinsä Adidaksen sporttiset aurinkolasit.
Niin coolia! Anne yhdisti kermanvalkoiseen leninkiinsä Adidaksen sporttiset aurinkolasit.

Anne kuvattiin sporttiset kakkulat päässään myös esimerkiksi vuonna 2015 Englannin ja Skotlannin välisessä rugbypelissä.

Kuva: Reuters
Kuva: Reuters

Catwalkien ehdoton ykkönen

Annen suosimia kieltämättä melkoisia ysärifiiliksiä herättäviä aurinkolaseja on vilissyt viime aikoina runsaasti catwalkeilla. Esimerkiksi Stella McCartney ja Fenty x Puma esittelivät nopeita laseja kevään 2018 muotinäytöksissään.

Kuvat: Fenty x Puman ja Stella McCartneyn / Reuters
Kuvat: Fenty x Puman ja Stella McCartneyn / Reuters

Suomessa futurististen lasien ilosanomaa on levittänyt jo useamman vuoden ajan esimerkiksi räppärit Jare ja Ville-Galle. Vuonna 2014 Jare kertoi Me Naisille, että kiiltäväpintaiset sporttilasit ovat yksi hänen tyylinsä kulmakivistä.

 

HÄÄÄÄÄ! Tänää takas keikoille. Oulu&Rovaniemi vamos! ✈️✈️✈️

A post shared by Jare Brand (@jeanbabtiste) on

Ei pukeutumispaniikkia! Kesän juhliin riittää yksi helppokäyttöinen vaate, kun sen voi stailata parilla eri tavalla.

Vedä kuvan reunassa olevaa nuolta vasemmalle ja oikealle, niin näet saman vaatteen kahdessa eri tyylissä. 


Laskoshame, 49,99 €, H&M. Romanttinen jakku, 109,95 €, Neo Noir. Paitapusero, 19,95 €, Gina Tricot. Hiussolki, 8,99 €, Glitter. Olkalaukku, 29,99 €, Pieces. Veloursaappaat, 66,99 €, Na-kd.
Polyesterinen laskoshame on helppo pukea monella eri tavalla, 49,99 €, H&M. Glitterneule, 69,95 €, Neo Noir.  Kukkakorvakorut, 16,99 €, Glitter. Kiiltävä tekonahkalaukku, 34,99 €, Pieces. Veloursaappaat, 66,99 €, Na-kd.
 


Housut, 85 €, Ajlak.Olat paljastavassa puuvillapaidassa sekoittuvat skarpit raidat ja pehmeä röyhelö, 59,99 €, Selected Femme. Kirjekuorilaukku, 439,95 €, Loeffler Randall. Hopeanhohtoiset nahkapistokkaat, 69,95 €, Tamaris.
Kasvikuvioisten housujen pohjaväri on aina trendikäs ja juhlava valkoinen, 85 €, Ajlak. Kimonojakku, 85 €, Ajlak. Pystykauluksinen pusero, 24,99 €, H&M. Pitkä riipus, 16,99 €, Pieces. Iltalaukku, 129 €, Unisa. Nahkapistokkaat, 69,95 €, Tamaris.
 


Bleiseri, 239 €, Samsøe & Samsøe. Läpikuultava mekko, 69,95 €, Neo Noir. Kukkakorvakoruissa riittää katsottavaa, 9,99 €, Kappahl. Kullanvärinen nahkalaukku, 109 €, Tommy Hilfiger. Avokkaat, 125 €, Unisa.
Bleiseri, 239 €, ja kauniisti valoa heijastava viskoositoppi, 79 €, Samsøe & Samsøe. Leveälahkeiset, vajaamittaiset housut, 79,95 €, Selected Femme. Puuvillalaukku, 24,99 €, H&M. Avokkaat, 125 €, Unisa.