Kuvat Getty Images
Kuvat Getty Images

Nyt sääret sileiksi ja itseruskettavaa kehiin! Huimaavat halkiot ovat pukumuodin seksikkäin ja rohkein trendi.

Loppuvuoden juhlakausi on alkamassa, ja on aika kaivaa vetävät bileasut esiin. Viihdemaailman katseet kohdistuvat punaisella matolla poseeraaviin tähtiin, jotka näkevät paljon vaivaa ollakseen kekkereiden tyrmäävimpiä kaunottaria. Ja mikäpä takaisi paremmin julkisuuden huomion kuin timmien säihkysäärten esitteleminen. Puvuissa onkin nähty toinen toistaan paljastavampia halkioita.

Kuvissa vasemmalta oikealle:

Näyttelijä Penélope Cruzin valitsema Versacen puku oli väriltään viattoman vaaleanpunainen. Korkealle nouseva halkio teki siitä kerralla huippuseksikkään.

Muodin huipulle -juontaja Heidi Klum näytti viettelevältä merenneidolta vaalean turkoosissa Alexandre Vauthierin luomuksessa, jonka jujuna olivat molemminpuoliset halkiot. Herkkä pastellinsävy jatkui näyttävissä koruissa.

Seurapiirikaunotar Kim Kardashian esittelee mielellään paljasta pintaa. Kaksi antavaa halkiota kruunasi Elie Saabin kanariankeltaisen silkkipuvun sähäkän tyylin.

Ilmassa oli pientä hysterian tuntua, kun valtava joukko innokkaita asiakkaita ryntäsi ostamaan kotimaisen merkin lastenvaatteita alennettuun hintaan.

Suomalaiset ovat tunnetusti kovia jonottamaan ilmaista tavaraa. Mutta kyllä maksullinenkin rompe aiheuttaa pienimuotoista hysteriaa, jos halvalla saa.

Kotimainen Gugguu-vaatemerkki järjesti Helsingin Suvilahdessa perjantaina outlet-tapahtuman, joka jatkuu vielä lauantaina.

Ensimmäiset asiakkaat kurvasivat Suvilahteen Kattilahallin pihaan perjantaiaamuna kello 6.30. Ovet avattiin kymmeneltä, ja siihen mennessä parkkipaikalle ehti muodostua noin sadan metrin jono. 

Yritys tyhjensi kangasvarastonsa ja teetti ylimääräisistä kankaista lastenvaatteita. Tuotteet myytiin 50 prosentin alennuksella brändin normaalihintoihin verrattuna. Esimerkiksi lasten trikoiset leggingsit maksoivat 14 euroa. Ketjuliikkeistä housut saisi edullisemmin, mutta ilmeisen moni on kiinnostunut suomalaisten yritysten tuotteista, etenkin, kun hinta on alennettu.

Parkkipaikalle ehti muodostua noin sadan metrin jono.

Gugguu on perustettu viisi vuotta sitten. Se suunnittelee parhaillaan ensimmäisen kivijalkaliikkeen perustamista.

Myös muutama muu kotimainen aikuisten ja lasten vaatteita valmistava yritys ottaa parhaillaan ensimmäisiä askeleitaan kivijalassa. Vimma on perustanut kaksi liikettä, toisen Helsinkiin ja toisen Ouluun. Papu kokeilee menestystään nyt joulun alla pop up-muodossa Galleria Esplanadissa. Yritys hakee myös näillä näppäimillä kasvua liiketoiminnalleen joukkorahoituksella. 

Otsikkoa muokattu 9.12. kello 10.00.

Markettimallistoaan luotsaava Janina Fry suunnitteli asut kahdelle Linnan juhlavieraalle.

Janina F -vaatemerkkiään pyörittävä Janina Fry, 44, debytoi viime vuonna Linnan juhlapukujen suunnittelijana, kun hän sai vaatettaa Suomen puolustusvoimain entisen komentajan Ari Puheloisen vaimon Tiina Laisi-Puheloisen. Reservin kapteenilla oli tuolloin yllään oranssi silkkipuku.

Tänä vuonna Janinalta nähtiin itsenäisyyspäivän vastaanotolla jo kaksi asua. Hän jakoi molemmista kuvia Instagram-tilillään. Jälleen kerran asiakkaana oli Tiina Laisi-Puheloinen. Suomen satavuotisjuhlavuonna Linnassa nähtiin monia paljettiasuja, ja Laisi-Puheloisen juhlapuku oli yksi kauneimmista.

Toinen Janinan juhlapuvuista nähtiin Halti Oy:n brand managerin Hanna-Liisa Erkheikin yllä. Tämän selkeälinjainen, pitkähihainen asu oli yksi Linnan monista vihreistä luomuksista. Janina on lisännyt kuvan tunnisteeksi sanan metsänneito, joten lienee selvää, mistä innoitus asuun on saatu.