Taloustutkimus 2012 tutki kuluttajien parissa puhelinpalveluiden laatua. Finnmatkat sijoittui tutkimuksessa matkailualojen kärkeen, ensimmäiseksi. Finnmatkat pääsi seitsemännelle sijalle kaikkien alojen vertailussa.

Koska lähes 80 prosenttia Finnmatkojen matkavarauksista tehdään nykyään netin kautta, puhelinpalveluiden on täytynyt kehittyä tukemaan nettivaraajia. Finnmatkat tarjoaa myös mahdollisuuden kiireettömämpään palveluun, jota erityisesti ikääntyneemmät henkilöt ovat arvostaneet. Tätä henkilökohtaisempaa palvelua tarjoaa Kiireetön palvelu -puhelinlinja. Finnmatkojen ammattitaito on huomioitu myös kesäkuun alussa valittavassa Vuoden Parhaat 2012 Asiakaspalvelukilpailussa, johon Finnmatkat on valittu finaaliin.

www.finnmatkat.fi

Mitä mieltä itse olet Finnmatkojen tai muiden matkanjärjestäjien palveluista? Kommentoi kenttään, ole hyvä.