Aito henki ja rikas kulttuuri. Siinä Lissabonin voiton salaisuus. Myös suomalaiset kaihoavat Portugaliin yhä enemmän.

Aito henki ja rikas kulttuuri. Siinä Lissabonin voiton salaisuus eurooppalaisen kuluttajajärjestön mielestä.

Brysselissä toimiva European Consumers Choice valitsee vuosittain parhaaksi useita tuotteita eri sarjoissa.Vuoden matkailukohde valittiin ensi kertaa. Voittajien valintaan pääsevät vaikuttamaan myös kuluttajat.

Valitsijat kehuivat kaupungin välitöntä ilmapiiriä ja  rikasta kulttuuria. Lisäksi painottuivat elämänlaatu, infrastruktuuri sekä kulttuuri- ja turistikohteiden laatu ja määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Myös suomalaisia Portugali kiehtoo yhä enemmän: suomalaisten suosikkikohdemaista Euroopassa se on Suomen matkatoimistoalan liiton tilaston mukaan jo viidentenä (lentäen tehdyt vapaa-ajan valmismatkat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisätietoa Visit Portugal  www.visitportugal.com
European Consumers Choice www.europeanconsumerschoice.org
SMAL www.smal.fi

PS. Tuotteiden testaajaksi ja ensi vuoden matkailukohteen valitsijamieheksi voit ilmoittautua täällä
http://www.europeanconsumerschoice.org/consumers-corners/

Lisää Lissabonista

Sisältö jatkuu mainoksen alla