Odotatko vielä jumppakärpäsen puraisua? Älä suotta, vaan tartu mieluummin heti toimeen.

Näiden treenien joukosta löytyy omansa niin kotijumpparille kuin lenkkeilijällekin – sekä pari muutakin hauskaa yllätystä. Treeniohjeet avautuvat linkkiä klikkaamalla uuteen ikkunaan.

Kiireiselle

20 minuutin tehokas kotijumppa. Treenaa koko kroppa kätevästi ja nopeasti – välineeksi tarvitset vain oman kehon.

Vartin tehotreeni HIIT. 15 minuutin treenin luvataan vastaavan tunnin jolkottelua. Kunto kasvaa ja rasva palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vyötärö kuntoon vartissa. Tarvitset vain villasukat ja kahvakuulan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisätehoja kävelyyn. Esittelyssä kolme helppoa keinoa.

Juoksukunnosta haaveilevalle

Kuukaudessa juoksukuntoon. Treeni aloitetaan reippailla kävelylenkeillä, aluksi tarvitsee jaksaa vain minuutin pätkiä kerrallaan. Helppoa!

Sinäkin jaksat juosta viisi kilometriä! Sama idea kuin edellisessä juoksuohjelmassa, mutta kolme lenkkiä viikossa riittää. 

Sohvaperunasta juoksijaksi. Tavoite on sama viisi kilometriä, mutta aikaa kahdeksan viikkoa.

Tehokkuutta ja tuloksia kaipaavalle

Koko vartalon treeni rivakkana kiertoharjoitteluna. Onnistuu helposti missä vain!

Ryhti kuntoon helpolla treenillä. Tarvitset vain kaksi kahvakuulaa. 

9 supertehokasta keskivartaloharjoitusta. Täältä tullaan, pyykkilautavatsa.

Neljä teholiikettä käsivarsille. Helppoa ja toimivaa! 

Haastetta pakaroille. Personal trainerin pepputreeni, jonka voi tehdä missä vain.

Lempeään aloitukseen

10 minuutin liikkuvuustreeni. Tarvitset vain jakkaran ja kepin.

5 liikettä, joilla herätellä keho nousematta sängystä. Aamu-unisen unelma.

Nämä jooga-asennot auttavat vatsavaivoihin. Heippa vaan, ummetus ja turvotus!

Huviksi ja hyödyksi

Näin opit seisomaan käsillä. Hiljaa hyvä tulee!

Haluatko oppia spagaatin? Näillä vinkeillä onnistut.

7 venytystä, joihin jokaisen tulisi pystyä. Kokeile, pystytkö!

Makuuhuoneeseen

Jumppaa tai ei, sitäkin voi treenata. Kuuden viikon ohjelma tuo lisää pirteyttä makuuhuoneeseen.

Jos paikat kipeytyivät

Treenasitko lihakset kipeiksi? Nämä konstit auttavat

Tilaa Me Naisten uutiskirje, saat parhaat juttumme sähköpostiisi joka arkipäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla