Helppo keskivartalotreeni onnistuu missä vain. Tarvitset vain villasukat ja kahvakuulan.

Katso videolta personal trainer Jessica Reimanin helpot treeniohjeet.

Tee jokaista liikettä 40 sekuntia ja pidä sitten 20 sekunnin tauko. Toista 4–5 kierrosta.

Kuppikeinu

1. Kuppikeinu on todella tehokas keskivartalon treeni. Makaa lattialla selällään, jalat suorina ja kädet pään yläpuolella. Nosta jalkoja ja käsiä vuorotellen suorina kohti kattoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

2. Kun lasket jalkoja alaspäin, nosta vuorostaan ylävartalo ylös. Heijaa itseäsi edestakaisin kuin keinuisit. Pidä alaselkä koko ajan pyöreänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Linkkarit kahvakuulalla

1. Makaa lattialla selällään jalat suorina ja kädet pään yläpuolella. Pidä kiinni kahvakuulasta sarviotteella.

2. Nouse istuma-asentoon ja vie kuula toisen jalan alta. Laskeudu takaisin alas ja toista viemällä kuula nyt toisen jalan alta.

Villasukkavuorikiipeilijä

1. Tarvitset villasukat ja liukkaan alustan. Esimerkiksi kivilattia tai parketti toimii hyvin. Laita villasukat jalkaan ja käy punnerrusasentoon. Jalat ovat suorina, kädet maassa.

2. Tuo jalkoja lattialla vuorotellen kohti käsiä, kuin kiipeäisit pystysuoraa vuorta. Villasukat luistavat niin, että jalat valuvat takaisin alas. Vedä napaa kohti selkärankaa ja pidä alaselkä pyöreänä.


Tilaa Me Naisten uutiskirje, voit tilata sen kautta lehden maksuttoman näytenumeron kotiisi.
 

 

Salisandra

Hyvän tuulen treeni. Kun näin videolta tekstin "vuorikiipeilijät", mietin salilla tehtyä versiota ja aattelin et oi ei, noita en ainakaan nyt kesälomalla tee. Sittenpä tää villasukkaversio saikin hymyn huulelle ja päätin kokeilla. Kiitos näistä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla