Sport
Syväkyykky on todellinen kuningasliike.
Syväkyykky on todellinen kuningasliike.

Liika istuminen jumittaa selkää ja lantiota ja tuntuu särkyinä. Tämä tehokas venytysliike avaa paikkoja ja vähentää jumeja tehokkaasti.

Auts, kipua alaselässä ja takareidet kireät. Aika tuttua. Syväkyykky on mahtava liike, joka oikoo kropan kriittisiä paikkoja. Se on itse asiassa ihmisen luonnollinen lepoasento, mutta harvalla se onnistuu ongelmitta. Tee harjoitus siis säännöllisesti, jolloin lisäät polvien, nilkkojen, selän ja lonkkien liikkuvuutta. Huomaat muutoksen hämmästyttävän nopeasti! 

Syväkyykkykierto 

Tee näin: Laskeudu syväkyykkyyn: polvet ja varpaat osoittavat samaan suuntaan viistoon, selkä on suorana. Voit painaa polvia sivulle kyynärpäillä. Tuo oikea käsi vasemmalle nilkalle ja kierrä vasenta kättä suorana kohti kattoa, katse seuraa mukana. Palaa alkuun ja tee toinen puoli. Jatka näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Selkä kipeä

Jep, taas on ajateltu 25-vuotiaita. Kukaan, siis kukaan normaali yli nelikymppinen, istumatyötä tekevä, joka ei käy kuntosalilla tai superjumpissa, ei tuohon pääse. Jos polvet kestäisi, niin ei lonkat. Olispa kiva kun joka antaisi normaaleille, istumatyötä tekeville lievästi ylipainoisille selkäkipuisille tai lonkkavaivaisille oman teholiikkeen. Nämä jutut on yleensä ihan vitsejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla