Mira Kasslin. Kuva Liisa Valonen
Mira Kasslin. Kuva Liisa Valonen

Kevät etenee, mitä kuuluu Miralle?

Eletään maaliskuuta. Hoikemman ja timmimmän mimmin metsästys on hyvässä vauhdissa: suunnitellusta kolmesta viiden viikon jaksosta on jo viimeinen menossa. Vai näinköhän se jää siihen?

Treenit:

”Polvi teki tenän. Se venähti eikä koukistu kunnolla, enkä ole kuukauteen päässyt treenaamaan kunnolla. Nyt se antaa jo kävellä. Koska jouduin ottamaan pitkään iisimmin, projektikin otti takapakkia. Tavallaan se harmittaa, mutta ei auta: ehkä kroppa vain pakottaa huilaamaan silloin, kun aivot haluaisivat repiä siitä irti liikaa.

Nyt olen taas nostanut tahtia. Olen viikon verran tehnyt neljä vajaan tunnin aamulenkkiä viikossa ja 3–5 salitreeniä päälle. Aion jatkaa pääsiäiseen asti. Vaikka tähtäimessäni ei ole fitness-kroppa vaan parempi kunto, tauon jälkeen aloin haluta näkyviä tuloksia! Ryhdin parantumisen huomaa kyllä jo selvästi, ja sisäinen korsetti pitää eri tavalla kasassa kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On aika ihanaa käydä aamulla lenkillä, kun kevään etenemisen huomaa. Uudet geelipohjaiset lenkkarit jalkaan, nappikuulokkeet korviin ja menoksi.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ravinto:

”Ruokailu on edelleen se vaikein osuus. Nyt olen taas viikon ajan jaksanut tehdä eväitä mukaan. Sain traineriltani Tiinalta lahjaksi termoskassin, jotta tekosyyt vähenisivät. Häneltä on myös tämä mahtava proteiinipannukakun ohje, josta on tullut koko perheen lemppari:

5 munaa
5 munanvalkuaista
2 banaania soseutettuna
250-500 g maitorahkaa
1 tl leivinjauhetta
mausteiksi kanelia ja vaniljaa
proteiinijauhetta, jos haluaa

Aineet sekoitetaan, uuniin 185 asteeseen vartiksi. Syödään vaikka mustikoiden kanssa.”

Tulokset:

”Nyt en ole käynyt missään vaa’alla enkä mitannut senttejä! Ei ole tehnyt mieli tauon jälkeen. Palataan asiaan.”

Lue myös:

Mira Kasslinin laihdutusprojekti: ensimmäinen välitsekkaus

Mira Kasslin: "Hoikkuus on merkki kurinalaisuudesta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla