Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Sanotaan nyt ettei artikkeli ole kovinkaan laadukas eikä mielestäni ihan kamalasti toista sitä ajatusta joka tuolla alkup. blogissa on asiasta, päin vastoin vääristää blogin sanomaa.

Nauraja

Ohoh , kyllä on vähättelevää ja häijyä kommentointia ihmiselle, joka aivan selvästi on perus-suomijunttia älykkäämpi ja asioista perillä oleva.

Hienoa että hän on tehnyt tällaisen oivalluksen kumppanin valintaan liittyen. Tällaiset asiathan selviävät vasta oman kokemuksen kautta.

Hieno ja upea itsenäinen nainen jolla on upea työ ja jolla elättää itsensä erinomaisesti. Yleensä älykkäät ihmiset eivät seurustele yksinkertaisten duunareiden kanssa. Mutta hieno kuulla, että niissäkin voi löytyä potentiaalia jos antaa mahdollisuuden.

Mutta niinkuin alussa tuli mainittua, suomalaiset ovat juntteja. Sosiaaliset taidot ja keskustelutaidot, ne ovat suomalaisille tuntemattomia käsitteitä. Ulkomailla kun heitä seuraa, saa nauraa maha kippurassa :DDDD

Jussiv.

Vaatimuksista täytyy hieman antaa periksi. Minusta naisen pitää olla niin ylpeä ettei anna miehen käydä töissä, siinä ilmeisesti syy miksi olen poikamies

Vierailija

No tuo oli ainakin ihan hyvä oivallus, että ei itse välttämättä ole sen vastapuolen silmissä haluttava, jonka haluaisi. Varmaan syy monen sinkkuuteen - mietitään vain mitä itse haluaa mutta ei sitä onko siihen oikeasti realistisia rahkeita, vastapuoli kun päättää sen, tuleeko suhdetta, yksin tahtominen ei valitettavasti riitä.

Maija

Ymmärrän tilanteen. Menettämisen pelko on ihmiselle tosi rankkaa. Eikä siitä pääse yli oikein koskaan jos sen on kokenut vaikka parikin kertaa. Siksi tuo määräaikaisuus suhteessa on hyvä. Onnea.

Vierailija

Tuossa vaikuttaisi olevan pielessä paitsi vääränlaiset odotukset myös sitoutumiskammo.En nyt oikein saanut kiinni artikkelista.Vaikka hän on mentaalivalmentaja ei tarkoita sitä etteikö hän samalla tavalla painisi oman elämänsä lukkojen kanssa kun ne kaikki muutkin.Ei hänestä tee yhtään huonompaa työssään.

Vierailija

Ikävä totuus on, että lähes kaikki miehet pitävät nuoremmista naisista. Mitä enemmän naisella on ikää, sitä vähemmän valinnanvaraa miesten suhteen. Kyseinen "ikisinkku" on ilmeisesti vihdoinkin ymmärtänyt omat täysin epärealistiset odotuksensa, ja nyt rationalisoi asiaa sekä itselleen että muille.

puuma

Vierailija kirjoitti:
Ikävä totuus on, että lähes kaikki miehet pitävät nuoremmista naisista. Mitä enemmän naisella on ikää, sitä vähemmän valinnanvaraa miesten suhteen. Kyseinen "ikisinkku" on ilmeisesti vihdoinkin ymmärtänyt omat täysin epärealistiset odotuksensa, ja nyt rationalisoi asiaa sekä itselleen että muille.

Voipi olla että Suomessa mutta ei kyllä muualla maailmassa ajatella noin suppeasti laput silmillä. Itse olen 56 v. ja mies 33 v. Ylipäätäân minusta ovat aina olleet kiinnostuneita nuoremmat miehet! Suomessa vanhat ukot kuvittelevat olevansa haluttavia mutta todellisuudessa nuoret naiset eivät näitä aikamiespoikia huoli - ellei sitten ole paksu lompakko! Itse en huolisi ketään vanhaa, kaljamaha-suomimiestä eikä onneksi tarvitse!

Rami

Ai nyt 50 kymppisenä kelpaa jo paskainen duunarikin, johtuneekohan siitä että mummolla jo sen verran ikää ettei kiinnostuneita toimareita enää löydy.....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat