Kommentit (10)

Muruni lökäpöksyissä

Kun tutustuin mun mieheen, hän oli sellainen tavallinen mies, lyhyehkö ja vaatimattomalta sekä kiltiltä näyttävä. Ensin vetosikin luonne, nyt tuo tavallinen mieheni on silmissäni kaikkein komein ja kuumin. Silloinkin kun hän lähtee kanssani lähikauppaan maalitahraisissa verkkareissa.

Luulen, että noissa "ei tavallinen mies kelpaa" -valittajissa on ihan jotain muuta vialla.

Isoa lökäpöksyissä

Muistakaa myös tarkistaa varustuksen koko, muuten ette voi olla varma, että nainen ei ole löytänyt sitä isomunaista miestä.

luomua löytänyt onnellinen

Pääasia, ettei ole ainakaan hollantilaista munaa, torjunta-aineilla tykitettyä ja kenties lihakin on voinut pilaantua!

Vierailija

Ihan normaalia, lösähtäneen ukon viereen kuuluu saman ikäinen samoin lösähtänyt akka.
Ei siihen ihmeempiä tarvitse.

Itseään paljon nuorempaan ja paremman näköiseen ei kannata ihastua! Sitä ei oikeasti saa!

SatdinEka

Menkäähän tekee testi tasokkaasempaan paikkaan kuin Pirusima. Siellä käy jo vakiintuneessa tilassa olevat pariskunnat, perheelliset ja vanhat eläkeläisparit. Kuumaa ja hottista mammaa ei näy kuin kassoilla tai nuorempaa painosta vekaralauman kanssa pyörivänä teiniraskauden tuotoksena. Ehkä enemmän vierailu pirusmassa antaa suuntaa miten käy, kun suhde muuttuu kestäväksi tavalla tai toisella liitokseksi pieruverkkareissa hiihtävän, ylipainoisen, nalkuttavan, vaateliaan ja supervaikean luonteen omaavan jokinorsun  kanssa, kun muuhun ( lue kauniiseen ja hyvä luontoiseen) ei ole ollut rahkeita. Kannttaa miettiä pysyisikö iki sinkkuna, eikä romahda samaan tilaan kuin perässä raahautuva, pömppämahainen, huono ryhtinen, roikkuhousuissa ja nukkavierussa t-paidassa, feikki crocseissa  ja lähes spugeliksi ulkonäöltään rohmahtanut mies, joka toistaa kyllä kulta ja samalla tiirailee isotissisiä blodeja kassatyttöjä ja haaveilee x-boxista ja kaljasta, mutta joutuu mättää jauhista, pottua ja vaippaa ostoskärryyn.

StadinEka

Auttaa helpommin tutustumaan ja koeajamaan useammman laatumimmin, kun on itse raamikas, komea, pitkä tai varakas ja kuuluisa, jännämies.  Siten löytää paremmin sen joka vastaa paremmin omaa päänsisältöä (mitä se sitten onkaan). Ajattele vaikka Janni Hussi. Kaunis, älykäs ja aikaansaava. Ei tarvitse tyytyä siihen ekaan sotanorsuun joka huolii ja kärvistellä ja virua ties kuinka.  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat