Kommentit (5)

Kaunis Plus kokoinen nainen

Olen 53 vuotias mies ja mielestäni nuorekas ja komea. Onko epäkohteliasta ja sivistymätöntä jos ihailen 40 - 45 ikäisiä naisellisia ja muodokkaita naisia. En ajattele pelkästään seksuaalisesti vaan, kuinka plus kokoinen huoliteltu nainen on kaunis ja itsevarma. Haluaisin saada tästä asiallisen keskustelun.

Vierailija

Kerrompa faktan teille ikämiehet: 999/1000 teistä näyttää ihan ikäiseltään tai jopa hieman vanhemmalta. Luulette vain näyttävänne nuoremmalta. Joo, se yksi tuhannesta on oikeasti nuoremman oloinen, mutta te muut, katselkaa ihan omaa ikäluokkaanne vaan tai hieman vanhempaa.

puuma

Tuo on taivahan tosi. Olen 56 v. ja kaikki mieheni ovat minua huomattavasti nuorempia. En voisi olla ikäiseni tai vanhemman miehen kanssa, jolla mikään ei pelitä. Moni ukko luulee ettâ nuori mies hakee vain seksiâ tai elättäjää. Ei pidä paikkaansa! Olen ollut vuoden 30 vuotta nuoremman miehen kanssa joka on hyvässä ammatissa. Niin ja tiedoksi - harrastamme muutakin kuin hyvää seksiâ :-)!

Vierailija

Kauheeta. Ette sitten yhtään ajatelleet miten herkkä miehinen egoni saattaa vaurioitua tuollaisista ilkeistä kommenteista ulkonäköäni kohtaan tai jos en saa tuollaisen suvaitsemattoman ilmapiirin leviämisen takia nuoren naisen kuohkeaa namilootaa .  Nyt joudun lähtemään kalliille terapeutille purkamaan tuntojani ja saatan jopa alkaa lisätä aamuista suuvedenkäyttöäni päihtymistarkoituksessa. Onko kiva olla nyt ikärasistit...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat