Kommentit (11)

Permanentisti huonoa jälkeä

Pakko kommentoida tuohon ikuiseen fraasiin "ammattitaitoinen kampaaja osaa neuvoa".
Suurinta mahdollista soopaa,sillä yksikään Helsingin parhaista (lue:kalleimmista) kampaamoista ole vuosien varrella onnistunut missään muussa,kuin lompakkoni tyhjentämisessä. Useimmat "ammattilaiset" näyttävät itse kuin seinästä revityltä,miksi edes luottaisin ihmiseen,joka ei osaa edes itseään laittaa kauniiksi? Leikkaukset ja värit ovat aina jotain "räväkkää",kun haluaisin klassista.

Ei välitetä asiakkaista, rahat...

Ei kampaajia huvita leikata hiuksia, eivät kuunte edes sitä vähää vähääkään. Jos menee uudelle kampaajalle niin ensimmäinen kysymys että: "Mitä teet työksesi" tai jos olet eläkeläinen niin: Mitä olet tehnyt työksesi? Miksi, eivätkö he osaa töitään. Laittavat ihmiset jonkin näköiseen pilttuuseen ja lopputyöllä ei sitten ole mitään väliä. Huonoja ovat, monet vaikka kutsuvat itseään stylisteiksi. Itse haluan teknisesti hyvän leikkauksen, enkä ostaa heidän myymiään tuotteita. Kosmetoloogit sama, alkavat heti kyselemään ja myymään tuotteitaan kun on vilttiin kiedottu. Kävin kaksi viikkoa sitten hiustenleikkuussa Ranskassa, Carcassonnessa, ja tämä kampaaja leikkasi hiukseni todella hyvin, pesu, hoito ja leikkaus 40 euroa. Tosi tyytyväinen.

maro

Niin että mistä niitä ammattitaitoisia kampaajia sitten löytyy? Minä olen jo kohta seitsemänkymmentä vuotta vanha nainen enkä eläissäni ole ollut vielä tyytyväinen kun olen kampaajalta kotiini tullut! En ainuttakaan kertaa ole saanut miellyttävää leikkausta joka olisi sopinut kasvoihini tai sopivaa sävyä hiuksiini. Lähes joka kerta kun hiukseni ovat värjätty kampaajalla niistä tullut melkein mustat vaikka olen pyytänyt luonnollisen väristä sävytystä. Olen perinyt perisuomalaiset maantienväriset hiukset.  Omistan erittäin paksut ja terveet hiukset ja hiuspohjani on myös terve.

Vierailija

Onpa ikävää, kun et ole seitsemäänkymppiin mennessä vielä kampaajaa löytänyt. Missähän vika? Minä olen kyllä löytänyt (55 v.) tähän mennessä kolme tosihyvää, joitakin hyviä, mutta myös huonoja. Valitettavasti ne tosihyvät ovat jääneet aina muuton myötä vanhalle paikkakunnalle. Nyt olen uudessa kaupungissa ja etsinnässä olisi taas se oikea. Ensimmäinen ei ollut hyvä. Mutta kyllä se ajanmyöten löytyy.

Omissaoloissaniolen

Samaa mieltä. Ihmettelen tuota ammattitaito puhetta. Ei kampaajia kiinnosta mikä sulle sopii ulkoisesti. Korkeintaan tuo tuotteiden oheismyynti tuntuu olevan tärkeää.
Mutta ammatistani, työstäni ei yleensä kukaan kysy koskaan. Heti työnannon ja "alkuneuvottelun" jälkeen paneudun lehtiin . Olen sen verran tietoisesti omissa oloissani, ettei minun tekemisiäni kysellä.

sirkukseen

Jos ihminen ei ole räväkkä olemukseltaan, niin ei se räväkkä näytä päässäkään hyvältä. Suomalaisissa naisissa on paljon sellaisia, jotka ei jaksa laittautua ja sellainen pese ja pidä lookki olisi se mitä haetaan. Vaikeaa on tietää minne uskaltaa mennä, ettei tule kun sirkusvaunusta karanneena..

Oma apu

Permanentisti huonoa jälkeä kirjoitti:
Pakko kommentoida tuohon ikuiseen fraasiin "ammattitaitoinen kampaaja osaa neuvoa".
Suurinta mahdollista soopaa,sillä yksikään Helsingin parhaista (lue:kalleimmista) kampaamoista ole vuosien varrella onnistunut missään muussa,kuin lompakkoni tyhjentämisessä. Useimmat "ammattilaiset" näyttävät itse kuin seinästä revityltä,miksi edes luottaisin ihmiseen,joka ei osaa edes itseään laittaa kauniiksi? Leikkaukset ja värit ovat aina jotain "räväkkää",kun haluaisin klassista.

Ammattitaitoista kampaajaa etsivä

Mun hiukset pilasi lue poisti ns. huippustylistiksi itseään mainostava. Ei osannut leikata kun suoran ohennetun polkan joka roikkui rasvasena päätä myöten vaikka ohjeistin haluamani mallin selvästi artikuloiden havainnollistaen. Seuraava kampaaja (kokematon?) leikkasi taas ohentaen mieshiukset siten, että takaraivosta paistoi kalju pyörteen kohdalta. Nyt olen leikannut hiukseni itse peilien avulla. Ei voi valittaa eikä maksa mitään ja itseä voi syyttää, jos malli ei miellytä. Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen omiin aikaan saannoksiini eukä ympäristökään ole valittanut. Suosittelen - harjoitus tekee mestarin ja itse oman päänsä tuntee parhaiten.

mami 66v

Hei,mulla on lopultakin tavis kampaaja,joka osaa leikata hiukseni helposti muotoiltavaksi ja kohtuu hinnalla.
Ajat pitää paikkansa eikä utele mun henk.kohtaisia asioita juttelee mutta osaa olla hiljaakin.
Edellinen oli niin muotitietoinen ja kokenut,kyni hiukset nyppi ja töni,kampaamossa ravasi nuoria naisia seurustelemassa ja lojumassa sohvalla ja kuluttamassa asiakkaan aikaa! Ja entäs hinta sitten, pitkälle toista sataa € kerta ja 3 tuntia vetkuttelua.
Samat hommat ja 2 tuntia..siitä pidän ja olen saanut positiivista palautetta nykyisestä vaihtelevasta hiustyylistäni,yes!

No Hope

Kysymyshän on siitä,mihin tyytyy. Jos sinusta on ok vaikka kyniä tukka lyhyeksi,singleerata toinen sivu lähes kaljuksi ja sitten värjätä koko kuvatus vadelmanpunaiseksi,niin sitten ymmärrän.
Tässä maassa ei ole yhtään "ammattilaista",joka osaisi oikeasti leikata. Mene vaikka tunniksi Esplanadille kävelemään edestakaisin ja kerro,kuinka monta upeaa leikkausta näet. Et yhtään. Mene Tukholmaan Birger Jarlsgatanille 10 minuutiksi ja näet 100 supertyylikästä leikkausta. Suomi on sama eilen,tänään,huomenna, mikään ei muutu. Ihmisten maku on niin huono,etteivät he tiedä olevansa tyylittömiä. Täällä niin sanotut "stylistit" ovat kaikista kamalimpia,yhdelläkään ei ole mitään näkemystä,melkein yhtä järkyttäviä kuin tavaratalojen pukeutumisneuvojat.Kun kukaan ei osaa vaatia laatua, ei sitä myöskään saada.

paksutukkainen60

Olen käynyt 50 vuotta kampaajalla 4 eri kaupungissa ja aina löytänyt mieluisan kampaajaan , jolla on rautainen ammattitaito ja hyvät sosiaaliset taidot ja hinta lattu kohdallaan- kyllä hyvä kampaaja on oiva neuvoja hiusongelmissa-onneksiSuomessa on ammattitaioisia kampaajia paljon -ei ole pakko valita trendipellejä , joilla hinnat ovat ehkä pilvissä ja käytettävien aineiden tuntemus heikko.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat