Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Ei kuitenkaan kannata ulkoilemaan lähtiessä pukeutua 4 numeroa liian pieniin 6 euron sukkahousuihin. Meitä on syytetty tyylittömiksi.

Huolehtikoon omista asioistaan!

Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan kannata ulkoilemaan lähtiessä pukeutua 4 numeroa liian pieniin 6 euron sukkahousuihin. Meitä on syytetty tyylittömiksi.

Ainoa, joka meitä on syyttänyt tyylittömiksi, on Anu Saagim, jolta minä ainakaan en ota vastaan kommentteja ulkonäöstäni!

Kainuun tyttö

Nyt, vasta luettuani yllä olevan artikkelin tajusin olevani persjalkainen. 62 vuotiaana. Minä, 159cm kainuulainen nainen. Maailmalla matkustaneena, ukomailla asuvana (no Tukholma on naapurikaupunki). Saan kyllä vieläkin kehuja jaloistani, ovat hyvin muotoutuneet kaikkien työ/hiihto/pyöräily/juoksu/tanssi/kaupunkitallailu/marjastus ym aktiviteettien aikana. Ja ne tulee kantamaan ja kestämään jatkossakin. Aloitin taas tänä kesänä monen vuosien tauon jälkeen tenniksen peluun... Eläkeläisenä aion ottaa osaa seniorikilpailuihin. Lajeina 60 m ja keihäs. Persjalkaisena se tulee onnistumaan!

Äiti

Karmea nimitys. Äitini on lapsesta saakka hokenut minulle tuota nimitystä - en ole pitänyt siitä (lievästi sanottuna).
En koskaan omille tytöilleni ole siirtänyt tuota taakkaa. Tyttäreni ovatkin kauniita ja rakastavat itseään sellaisina kuin ovat.

pipsa pippuri

kaikil meillä joku tarkoitus on. on pitkii, laihoi. lihavii, lyhkäsii, littana perseisii, tikkujalkaisii, levee  perseisii, paksu reisisii, pieni tissisii. ja niit kenel valtavat utareet, toisil tukkaa enemmän , toisil tuskin yhtään. sama miehissä. kyl me kaikki tänne sovitaan. kaamee jos kaikki olis samast muotist tehty. menis vaatekaupoillakin huonosti ku ei tars olla ku 1 koon vaatteit

Respect

Miksi nainen (ja Me Naiset) alentuu haukkumaan itseään persjalkaiseksi? Alle kaiken arvostelun tämä kirjoitus. Tässä taas tätä hyvää viestiä murrosikäisille ja tuleville anorektikoille.

Vierailija

Naistenlehtien ja niiden tekijöiden keskeinen tarkoitushan on ikään kuin keksiä ongelma naisille ja sitten kehittää siihen ratkaisu joka tietenkin tuottaa taloudellista hyvää itselleen ja lehden omistajille. 

Suomalaiselle miehelle ei ole oikein muita lehtiä kuin tekniikan maailman, erälehden tyylisiä opuksia joten heidän aino murheensa on yleensä se, että onko naapurin Peralla parempi auto ja sekin ongelma on alkanut hiljalleen kadota kun autot tulevat samanlaisina sukkuloina tuulitunneleista. Kalliiden autojen omistajia hieman katsotaan syrjäkarein, mutta ongelma on aika pieni köyhässä maassa kun rikkaita on kuitenkin melko pieni määrä ja audi yms-kuskithan ovat enemmistön mielestä mulkkuja.

Työmies

Erälehti on ihan hyvä, mutta Tuulilasi ja Venelehti ovat parempia kuin Tekniikan maailma. Tiedelehti kuitenkin on paras ja Range Rover on magein kompakti auto 🚗😃 HUOM. Lehtien nimet kirjoitettu laiskuuden vuoksi yhteen

Jepjep

Rintava, reitevä, persevä veneentappi, siinä lyhyesti ja ytimekkäästi minä. Ja kyllä, myös persjalkainen. Silti tyytyväinen omaan itseeni. Niin pitäisi jokaisen olla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat