Kommentit (9)

Nenänkaivuu-urakoitsija

Muovikalvoilla ei olekkaan päällystetty mitään halvalla muuta kuin 1800 luvun loppupuoliskolta lähtien. Hyvin löydetty ihan juuri nyt. =D 

Vierailija

Kiinnostaisi myös asiallinen selvitys tuon muovin pitoisuuksista, voiko sitä oikeasti suositella ruoanlaittotasoille ja ruokapöydän pinnaksi..? 🤔

60-vuonna syntynyt

Itse tuunasin jo 80-luvulla rumat punaiset kaappien ovet puukuosilla ja uusilla vetimillä...siis ei mikään uusi keksintö...löytynyt jälleen uudestaan.

Olipa taas "uutinen"

Siis miten niin nyt löytynyt? Taitaa MeNaisissa olla kesätyöntekijöitä duunissa... Noita DC-fixejähän on myyty esim. Bauhausissa ym. ainakin yli kymmenen vuotta! Olen monet vuokrakämpät fixannut kun ei ole saanut maalata tai mitään muutakaan. Kannattaa varoa kun noita on niin erilaisia liimapintoja, että ne kans lähtee siististi pois kun tulee aika luovuttaa asunto. Kävi kerran niin, että olikin aika stydiä liimaa (ei ollut merkiltään DC-Fix vaan joku muu ulkomailta tilattu) ja poisottaessa jäi niin rumaa jälkeä, että vuokraisäntä palautti vain puolet takuuvuokrista. 

Home

Itse päällystin wc:ssä joka toisen laatan joka oli erivärinen ja keittiön laatat ,pysyy molemmissa hyvin,ei repota mistään.mutta älä osta halvinta,prismasta vallilan sisustuskalvot ainaki kestää

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat