Kommentit (4)

Dr Mother

"Kukapa ei olisi kurittanut suoria vatsalihaksia istumaannousulla sixpackin toivossa? " Öö, no esimerkiksi minä. Siis sixpackin toivossa. Miksi haluaisin miehen vatsan ja miksi haluaisin näyttää siltä, että mulla ei ole elämää ja koulutusta, vaan asun salilla. Käyn salilla kolmesti viikossa, lisäksi uinti ja (välillä kovakin) työmatkaliikunta ja se saa luvan riittää. Sixpack ei ole lähelläkään enkä haluakaan, haluan vain hyvän kunnon ja pitää lastenteon jälkeisen pömpön poissa, mutta en halua miehen vatsaa. Sixpack naisella on mun mielestä karmea (okei, ei kuulu minulle toisten vatsat kylläkään) ja siitä tulee mieleen, että ihmislelä ei ole kovin vaativa työ tai ei ole ollut vaativa koulutus eikä ole perhettä tai se ei paljon merkkaa, koska on aikaa treenata siinä määrin, että tulee sellainen vatsa. Ei se kenellekään naiselle tule kevyellä treenillä, joskin toisille toki helpommin kuin mulle. Itse olen käyttänyt aikani opiskelemalla vaativana ammattiin, tekemällä työtä ja lapsia. Sotken tässä kaksi asiaa, ajankäytön ja maun sen suhteen, mikä ulkonäkö on hyväksi. Toivoisin, että asialliset lehdet eivät viljelisi tällaisia käsityksiä, että naisen kropalle on joku yksi tietty kauneusihanne ja että se olisi tällainen, joka vaatii kovaa, melkein luonnotonta treeniä. Olen itse hoikka ja haluan pysyä hoikkana, mutta en sixpackiä, ei se nyt ole mikään älyttömän yleinen tavoite. Myös ainakin oma mieheni pitää sitä rumana naisella. Silti, jos joku sellaisne haluaa, miksipä ei, hyvä jos se tekee onnelliseksi. Mutta on lehdeltä yhtä tyhmää pitää tuollaista vaatimusta itsestäänselvänä kuin olisi vaatia, ettei kukaan treenaisi sellaista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat