Kommentit (5)

Aatami

Hyvät naiset. Älkää häpeilkö sitä mitä olette. Naisen nännit ovat todella upea näky. Jos ne pilkottavat paidan läpi, niin minä ainakin tykkäisin siitä. Joten olkaa ja menkää rohkeasti ilman rintaliivejä. Maailma muuttuu ja ihmiset hyväksyt luonnollisuuden.

NN

Älkää unta nähkö että olisin ilman rintaliivejä muuten kuin pesulla tai seksin tähden. Ihan sama mitä joku tutkija sanoo. Jos pitää isoja korviksia korvissa, reiät ja korvalehdet venyvät.. Niin käy isoille rinnoillekin, ja sen näkee naisten saunassa uimahallissa. Olen täysin vakuuttunut että omat rintani 48 v iässä ovat edelleen erittäin hyvänmuotoiset koska käytän liivejä nukkuessanikin. Myös hormonikorvaushoito pitää ne täyteläisinä ja kauniin kiinteinä vaikka muuten olen hoikka. Lapsettomuus auttaa myös, ei ole ollut penskaa roikkumassa rinnoilla.
Kammottava ajatuskin olla ilman liivejä missään, inhoan koko tunnetta suihkussakin, kun DD kuppien kokoiset rintani painavat.
Tämän artikkelin kaltainen propaganda ei saa minua muuttamaan mielipidettäni, eikä kyseessä ole mikään häveliäsyys vaan mukavuus, rinnat painavat, enkä pidä siitä venytyksen/painon tunteesta.

Luonnollinen olotila

Kuppikoko jossain G:n tietämillä jo kilpparionglemien myötä kun paino nousee ja nousee samalla rinnatkin kasvaa ja kasvaa niin ettei ole enää varaa ostaa tuhottoman kalliista rintaliivejä jättitisseille. Siksi olen ilman rintaliivejä jo kolmatta vuotta enkä huomaa mitään enää missään. Ensin oli vaikeuksia kun tuli "turpiin" jos käveli hiukankin reippaammin, mutta rinnatkin kiinteytyvät kun aikansa pomppivat vapaana ja nykyään ei enää tarvitse hävetä mustaa silmää jonka villinä keikkuva oma rintavarustus on aikaan saanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat