Mies ei pyydä anteeksi

Eewaleena

Parisuhde on alkanut tuntua ahdistavalta. Mieheni mielialat vaihtelee ja hän purkaa omaa pahaa oloaan jatkuvasti muhun. Häntä ei kiinnosta mun tunteet toisinaan, hän on sen suoraan välillä sanonutkin. Jos haen tukea johonki omaan asiaan, hän ei kestä sitä, joten en oikein enää uskalla omista murheistani puhuakaan. Mulle hän valittaa jatkuvalla syötöllä, miten kaikki on paskaa. Hän valittaa, ettei oo tekemistä ja mun ehdottamat tekemiset hän lyttää täysin (joten en edes aina uskalla ehdottaa yhteistä tekemistä ), muttei hän itsekään keksi mitään puuhaa. Hän ei arvosta yhteistä aikaamme jotenkin. Hän mököttää ja tiuskii vuorotellen, ja sitten kun hyvä hetki koittaa, niin kohta on taas kaikki huonosti. Pahinta on se, kun hän sanallisesti lyttää tai mollaa mua, ja jos rohkenen puolustautumaan, hän haukkuu marttyyriksi tai muuta mukavaa. Eli mun pitäs kuunnella kaikki vaan hiljaisena, ettei mitään ylimääräistä draamaa tulis. Anteeks hän ei osaa pyytää ja hän kokee semmoisen tosi nöyryyttäväksi jostain syystä.

Oisko neuvoja?

Kommentit (1)

Teija-täti

Semmonen neuvo, että mietippä tarkkaan haluatko elää loppuelämäsi noin? Miehesi on ilmeisesti oppinut, että sinua voi käyttää kaatopaikkana omille ongelmille. Päästähän henkinen pikkupoika vapauteen kasvamaan aikuiseksi mieheksi, joka toivottavasti jossain vaiheessa tajuaa olevansa itse vastuussa elämästään ja tunteistaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat