Kommentit (4)

Kusiaispesä

Näyttäisi että ekstroverttit odottavat vastapuolelta samanlaisia ominaisuuksia eivätkä ymmärrä ihmistä. Muutoin.vaimoni on ekstrovertti ja jonkunverran ylpeakin siitä. Tosiasiassa sehän helpottaa seurassa.mutta on myös raskasta kun hän vie kaiken tilan. Käy jopa niin hassusti että koetan sopertaa itse jotain väliin eikä kukaan edes huomaa että minullakin oli asiaa. Ehkä joskus joku kysyy kohteliaisuudesta sitten mitäs minun töihini kuuluu. On se kyllä raskasta.olis ollut helppo yksin. Pahinta on etten pysty muuttumaan.ne kuulkaas jaksaa istua aamusta myöhään nokikkain ja koko ajan on hirveesti asiaa. Täyttä paskanjauhantaa. Nyt koetan tehdä niin että rajoitan reilusti sitä olemista näissä kaakatus tilaisuuksissa mutta käyn joskus viereen malliksi. Iläänkuin pöydän koristeeksi.koska eroaminen on synti ja niin pois päin.

Vierailija

Ymmärrän. "Kiva" kun toinen vastaa minun puolesta. Tai entäs se kun aina pitää sutkautella jotain. Eikä riitä että sanoo kädestä päivää kun pitää halata. Multa usein kans kysytään että käytkö missään ja mitä teet yksin kotona. Mitä jos annettais muiden elää rauhassa. Ihmisiä kuitenkin kaikki ollaan.

Vierailija

Ei tämä juttu auttanut ymmärtämään introverttejä yhtään. Piinallisen mykkiä seinään tuijottelijoita, jotka yrittävät paeta, kun sanoo päivää. Miksi kukaan haluaisi heihin tutustua? Eivät osaa vastata kyllä tai ei. Ei mitään sanottavaa. Outo juttu ettei työpaikkaa ja ihmissuhteita löydy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tämä juttu auttanut ymmärtämään introverttejä yhtään. Piinallisen mykkiä seinään tuijottelijoita, jotka yrittävät paeta, kun sanoo päivää. Miksi kukaan haluaisi heihin tutustua? Eivät osaa vastata kyllä tai ei. Ei mitään sanottavaa. Outo juttu ettei työpaikkaa ja ihmissuhteita löydy.

Onneksi sinä olet niin kiinnostava, että kaikki palavat halusta tutustua ja tutustuttuaan eivät malta muuta kuin kuunnella yllä olevan kommenttisi laatuisia elämänviisauksia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat