Kommentit (5)

Vierailija

Myös sokerointi saattaa aiheuttaa pidemmän päälle sisäänkasvaneita karvoja. Tämä johtuu siitä, että karvat muuttuvat säännöllisen sokeroinnin myötä niin hennoiksi, etteivät ne jaksa enää puskea ihon pinnalle. Karva ei kuitenkaan lakkaa kasvamasta, vaan jää ihoon sisälle. Tuloksena kipeitä, punoittavia, tulehtuneita paukamia iholla. Kaikista herkkäihoisimmilla ei todellakaan auta, vaikka kuinka rasvaisit, kuorisit ja laittelisit kalliita hoitoseerumeita estääksesi sisäänkasvaneet karvat, päin vastoin iho ärtyy vaan entisestään. Olen todennut, ettei minun atooppiselle iholleni sovi oikeastaan mikään karvanpoistotapa. Välillä on vaan pakko antaa kaiken karvan kasvaa ja ihon levätä pidemmän aikaa. Ihan sama, mitä mies on mieltä. En minäkään esim. vaadi miestä ajamaan partaansa päivittäin. Se on hänen oma asiansa. Älytöntä, jos minun pitäisi rääkätä jatkuvasti ihoani ihan vain miestä miellyttääkseni.

Olet tosi kiva

Asiahan on täysin naisen itsensä päätettävissä tietenkin. Mutta kumppaninkin kanssa voisi olla ihan ystävällistä keskustella asiasta..Toki fiksun naisen kanssa pidemmät keskustelut eri aiheista on melkein yhtä hyvä idea. Karvoituksesta ei montaa kertaa jaksa, eikä kannanotto siihen kumppanille oikeastaan kuulukaan sillä siihenhän on tyydyttävä mitä tarjotaan, kun kyse ei ole suhteen pääsisällöstä toivottavasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat