Kommentit (7)

Laatu maksaa

Jos haluaa kunnollisen uimapuvun/bikinit on valmistauduttava maksamaan niistä. Ei rintava nainen selviä parilla lapulla kuten kuvakin kertoo, materiaali ja työ maksaa. Minä maksan uimapuvustani mielelläni reilumman hinnan, kun se on sopiva ja pysyy päällä uidessa, kävellessä ja vaikka pomppiessa. Toisaalta kunnon uimapukua ei tarvitse uusia joka vuosi. Suurin inhokkini uimapukujen muotoilussa on korkealle leikatut sivut, äärimmäisen harva näyttää hyvännäköiseltä, kun uimapuku on leikattu vyötärölle asti auki, edes timmikroppaiset kilpauimarit eivät näytä hyvältä sellaisessa puvussa, malli sopii vain muodottomille malleille.

Minake

Olen itse rintava, en lihava. Ei puhettakaan, että voisin pitää kolmiobikineitä tai edes vähän avonaisempia uimapukuja, koska nuo ällöttävät utareeni tulevat aina jostain ulos tai saa pelätä, että kaverit karkaavat liikuessa ja joku lapsi saa ikuiset traumat vilautuksesta. Voi kunpa minulla olisi rahaa rintojen pienennysleikkaukseen! Olisi ihana ostaa rintsikoita/biksuja muualta kuin "isojen tyttöjen" mallistosta. Juosta ilman, että täytyy laittaa 300 euroa yhteen urheilurintsikkaviritelmään... Pahinta on se, että kupit kun olisivat sopivat, alkaa olla pienin ympärysmitta niin suuri, että pitää aina tehdä omat modifikaatiot.

Mikä tässä minua huolestuttaa, että tuo nainen pitää itseään pulskana tai pluskokoisena. Ihan normaalikokoiselta tuo näyttää minusta...

Lollobrigida

Minake kirjoitti:
Olen itse rintava, en lihava. Ei puhettakaan, että voisin pitää kolmiobikineitä tai edes vähän avonaisempia uimapukuja, koska nuo ällöttävät utareeni tulevat aina jostain ulos tai saa pelätä, että kaverit karkaavat liikuessa ja joku lapsi saa ikuiset traumat vilautuksesta. Voi kunpa minulla olisi rahaa rintojen pienennysleikkaukseen! Olisi ihana ostaa rintsikoita/biksuja muualta kuin "isojen tyttöjen" mallistosta. Juosta ilman, että täytyy laittaa 300 euroa yhteen urheilurintsikkaviritelmään... Pahinta on se, että kupit kun olisivat sopivat, alkaa olla pienin ympärysmitta niin suuri, että pitää aina tehdä omat modifikaatiot.

Mikä tässä minua huolestuttaa, että tuo nainen pitää itseään pulskana tai pluskokoisena. Ihan normaalikokoiselta tuo näyttää minusta...

Jos rinnat tosiaan on tiellä, pääset kyllä pienennysleikkaukseen ihan kunnallisellekin puolelle. Itse kävin joitain vuosia sitten, ja vaikka kaikki ei mennytkään ihan kuin elokuvissa, oli se yksi parhaista päätöksistäni koskaan. Lääkäriltä vaan lähete ja homma rullaamaan!

Vierailija

Täh. Nainen on normaali. Ja näky noissakaan bikineissä ei ole ruma.
Tuommoisia tulee rannoilla paljon vastaan ja on ok.
En muutenkaan ymmärrä, miksi nainen peittää meidän kulttuurissa yläosan, mies ei. Perinne?

Muuten sehän on selvää, että jos ei ole hoikka, tai laiha, eivät halvat ohuesta materiaalista tehdyt kolmiolappuyläosat tai alaosat näytä hyvältä vaan tarvitaan kunnolliset, ja mielestäni kaupoissa on paljon valinnanvaraa, toki en voi itselle ostaa samasta liikkeestä, muutaman euron lappusia, mitä lapsille voi.

Pienennys edessä..

Jos rintojen pienennys tehdään terveydellisistä syistä, ei se taida poliklinikkamaksua enempää maksaa. Ei muutakuin lääkärin juttusille ja lähetettä pyytämään.

Laatu maksaa

Tuskinpa siinä ihan poliklinikkamaksulla selviää, paitsi lääkärikäynneistä. Leikkaus on sen verran suuri, että muutaman päivän varmaan joutuu olemaan osastolla ja siitä tulee vuorokausimaksu kertaa x, suomessa toki varsin kohtuullinen. Itse en ole ko. leikkausta harkinnut mutta tavannut henkilön jolle se oli tehty ja hänen onnentunteensa uusista 'helpommista' rinnoista oli valtava. Suosittelen asiaan tarttumista niille joille rintojen koko on elämänlaatua haittaava.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat