Ei posliini

Vierailija

Miksi naisen pitää olla posliini minä en ole minulla on aika tuuhea karvoitus ja olen siitä ylpeä olen ollut miesten kanssa ja kukaan ei ole valittanut he nuolevat minun pimppiä vanhemman naisen pimppiä täytyy olla karvainen joilekkin miehille on uutta että en ole posliini mutta naivat silti ja ovat tyytyväisiä karvoitus kunniaan oletteko miehet samaa mieltä

Kommentit (5)

setäxy

Ei tarvitse olla karvaton. Pillu aukeaa kiihoittuessa kumminkin, kun häpyhuulet turpoavat. Karvat eivät haittaa nuolemista kuin aluksi. Sitä paitsi paljon mukavampi silitellä pehmeää kikkarapäätä.

Vierailija

*hohoijaa*Ei kyllä kunnon posliini on pop. Nöpöttävät nännit pitää tietenkin olla , rintojen koko ei ole niin merkityksellinen kunhan ovat suhteellisen samankokoiset symmetriset, perseen pitää olla jollakin tapaa hekumallinen vatsan herkullinen ja jos naisella ei ole kauniit siistit sopusuhtaiset jalat erityisesti varpaat niin se on heti out ei mitään asiaa tämän jumalankuvan kylkiluuksi. Kasvoilla ei ole niin suurta merkitystä, mutta onhan se mukavaa jos on kauniit symmetriset huulet eikä silmätkään kohtuuttoman kierot korkeintaan sellaiset salaperäisesti hieman harittavat. Luonnepuolen sekä järjen olisi hyvä olla sellainen, että kun lukee tämän ymmärtää luetun oikein.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat