Kotona treenaaminen

motivoitunut

Olen aloittanut muutama viikko sitten kotona treenaamisen. Teen säännöllisesti neljä kertaa viikossa tunnin mittaisen lihaskuntotreenin, joista kahtena kertana käytän apunani kahvakuulaa. Lisäksi käyn joka päivä vähintään 30 minuutin lenkin koirieni kanssa.
Olen tutustunut netissä erilaisiin laihduttajien ruokailutottumuksiin ja ottanut neuvoista vaarin. Herkut ovat jääneet näiden viikkojen aikana lähes kokonaan pois, mutta joskus viikonloppuna tulee juotua lasi tai pari limsaa.

Kysymys siis kuuluu, että onko minun mahdollista laihtua tällä tavoin? Tulisiko liikuntaa vielä lisätä? Tällä hetkellä minulla ei ole mahdollista ostaa salikorttia, mutta tarkoitus olisi sellainen hommata mahdollisesti syksyllä. Tavoitteeni on laihtua sen verran, että voin ruveta kiinteyttämään kroppaa ja mahdollisesti vähän lihasta näkyviin. En siis tavoittele paljon isoja lihaksia, fitness-uraa tai Bull Mentula-lookia.

Kommentit (1)

Vierailija

Taatusti laihdut kun jatkat samaan malliin. Limsan voit kyllä jättää kokonaan pois. Mehu tai vesi tilalle.

Lisäksi kauppareissut ym. voi liikkua pyöräillen tai kävellen. Leuanveto olisi hyvä koko kropalle. Ohjeita

leuanvetoon löytyy netistä. Jatka samaan malliin. Zemppiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat