Nazarin vastuu

Kemistä alanyaan

Me käytiin viikko nazarin matkalla turkissa.meno matka meni hyvin ja hotelli kohtalaisen hyvä palveluineen mutta kun lähdettiin kotiin niin eipäs tullut toinen matkalaukku samalla lennolla kotia.Tehtiin asian mukainen reklamaatio lentokentällä ja soitettiin nazarille, ne käski olla yhteydessä omaan vakuutusyhtiöön,kysyin että miksi ihmeessä eihän se meidän vika ollut.viikkoa myöhemmin tuli laukku kotia mutta sisällöstä puuttui 250e arvosta tavaraa.taas soitettiin nazarille ja kerrottiin asia mutta vastaanotto oli tylyä ja taas sanottiin että ei ole niiden asia selvittää asiaa ja ottakaa yhteys omaan vakuutusyhtiöön.pitäisikö minun maksaa 150e omavastuu toisten virheistä,ei todellakaan.Kyllä matkan järjestäjä ja sen alihankkijat pitäisi olla vastuussa tuommoisia tai asioista.4 kertaa matkustanut kyseisen matkatoimiston matkoilla kaikki mennyt hyvin kunhan ei vain tule ongelmia,hyvin osaavat kätensä pestä ja siirtää vastuun muille eli matkustajille.ei taida 5 kertaa tulla.Iso kiitos Nazar illemmalla 0 palvelusta.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat