Kommentit (6)

suomalainen 1958

Hassun hauska tarina sinänsä. Mutta vaikka olen mies, uskoisin huomaavani, jos hame olisi jäänyt takaa ylös. Kyllä sen huomaa, miten ilmavirta tuntuu voimakkaammin sieltä. Mutta eipä ole koskaan ollut hametta päällä..

kaikenmoista

Olessani aikoinaan ravintolassa töissä, niin tuli kyllä useinkin nähtyä näitä virityksiä. Tuo oli

tosin vielä kevyemmästä päästä, mutta niitä ei kehtaa täällä kertoa.

Rubiininen

Oli hienot juhlat eräässä suurlähetystössä ja emäntä tulla liihoitteli pitkässä puvussa pikkuhousun suoja helmaan liimautuneena. Oli ilkeä eukko kaikinpuolin ja olisitte samaa mieltä jos kertoisin kuka.. Ensin ajattelin, että sille ihan oikein ,mutta omatunto kolkutteli ja menin sanomaan asiasta. Eipä tullut kiitosta ,tuli vihainen mulkaisu kuin se olisi ollut minun vika....

Marita

On käynyt itsellekin joskus työpaikalla...onneksi huomasin ajoissa! Kerran keskellâ Tamperetta alushameesta pamahti kuminauha ja mitäs siinä - alushame valahti nilkkoihin. Nyt kyllä naurattaa muttei silloin.

Suomalainen ei puhu vieraille

Hyvä nostaa aihe esille. Olen ottanut monesti aiheen puheeksi, vaikkei itselleni ole samankaltaista kämmiä päässyt tapahtumaan. Olen kuitemnkin huomannut, miten suomalaiset käyttäytyvät tuollaiseen kerrotunlaiseen tilanteeseen joutuessaan. Toisin sanoen töllöttävät, eivätkä saa suutaan auki. Haloo! Itse huomautan aina, mikäli huomaan että jollakulla on huulipunaa hampaissa, takin vyö roikkuu perässä tms. Mielestäni asiasta huomauttamisen tulisi olla itsestäänselvää meille kaikille. En ymmärrä miksi jostain  harmittomasta epäkohdasta huomauttaminen on niin pirun vaikeaa. Hyvä mielihän siitä tulee kun voi olla jollekulle avuksi ja hyödyksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat